تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بدون تغییر دادن سبک لباس پوشیدن مد روز و شیک باشد

تغییر دادن کیف

بخش مهمی از ترند‌های جدید را کیف‌های متنوعی تشکیل می‌دهند که هر فصل معرفی می‌شوند. شما می‌توانید با عوض کردن کیف خود هم مد روز شوید و هم استایل خود را ثابت نگه دارید. کیف‌های جین، کیف‌های چرم براق و کیف‌های کوچک با ساختار محکم از مدل‌های جدید امسال هستند.

افزودن مخمل به اکسسوری‌ها

شما می‌توانید مخمل را که از مدل‌های جدید است به اجزای استایل خود مثل کفش یا کیف اضافه کنید و از این مدل جدید بهتره مند شوید بدون آنچه تغییر چندانی در استایل خود داده باشید.

استفاده از جواهرات

تکفارس آی آر

استفاده از اکسسوری‌هایی مثل دستبند، گردنبند، انگشتر و ساعت بر اساس مد روز می‌تواند هم ارتقا دهنده تیپ شما باشد و هم اصالت استایل‌تان را حفظ کند. گوشواره‌های بزرگ و آویزان، گردنبند و ساعت‌های ظریف از مدل‌های جدید امسال هستند.

بستن کمربند

کمربند‌ها را در تیپ خود فراموش نکنید. این اکسسوری که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد می‌تواند روی مانتو استفاده شده و اندام شما را به زیبایی شکل داده و استایل شما را در عین حفظ اساس آن ارتقا دهد. کمربند‌های چرم مات و جیر و طرح‌دار امسال مد روز هستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر