تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با لباس های پاییزی شیک و مرتب باشیم

image چطور با لباس های پاییزی شیک و مرتب باشیم

ژاکت سبک وزن

اول از همه: یک ژاکت خوب و سبک وزن که به شما امکان می دهد بدون گرم شدن بیش از حد، لباس بپوشید. این بخش آخر، مهم است؛ شما باید چیزی انتخاب کنید که بهتر به نظر برسد اما کسری از وزن آن را داشته باشد.

این مورد (در تصویر بالا) یک شکل ساخت یافته دارد، اما در واقع از پارچه ی حوله ای فرانسوی ساخته شده است، در نتیجه حسی شبیه به یک سویشرت دارد.

چگونه آن را بپوشید: ژاکت سبک وزنتان را روی یک یا دو لایه ی زمینه بیندازید و آن را با یک شلوار جین مرغوب و متناسب ست کنید.

تکفارس آی آر

نیم بوت

نیم بوتها در این فصل، غوغا میکنند. آنها راحت هستند، آسان پوشیده می شوند (بدون گیره های بدقواره یا بندهای خسته کننده)، و به همه چیز می آیند.

چگونه آن را بپوشید: آنها را با شلوار جین تیره ی چسبان )مشکی یا یک نیلی سیر) و یک پولیور یا فلانل بپوشید.

شلوار خاکی رنگ

شلوارهای خاکی، کالای پرمصرف و با دوام پاییز هستند. برای محبوب کردن آنها در سال ۲۰۱۶، توجه شما را به رنگ جلب می کنیم: به جای رنگ قهوه ای مایل به زرد همیشگی، چیزی انتخاب کنید که این فصل کمی غیر منتظره به نظر برسد، مثل یک نوع نارنجی سوخته.

www.takfars.ir

چگونه آن را بپوشید: این لباس ها با نیم بوت و یک تی شرت آستین بلند آبی تیره، چشمگیر به نظر می رسند.

کتانی های چرمی

چرخه ی کفش پاییزتان را با یک جفت کتانی چرمی ارتقا دهید. این کفش ها راحت هستند، و پوشش چرمی، آنها را نسبت به کتانی های معمولی که هرکس دیگری خواهد پوشید، شیک تر و براق تر میکند.

چگونه آن را بپوشید: این کفش ها با هر نوع لباس پاییزی – حتی یک کت و شلوار – عالی به نظر می رسند.

پیراهن ژاکتی و کتان

پیراهن ژاکتی و کتان ندارید؟ وقتش رسیده است. یک لباس میانه، این نوع پیراهن، یکی از بهترین تغییرات لباسی مناسب برای پوشش پاییزه است.

چگونه آن را بپوشید: آن را با دکمه های باز یا بسته، همانند یک پیراهن یا یک ژاکت بپوشید. سادگی آن را با یک شلوار جین تیره  یا مشکی و یک تی شرت سفید، حفظ کنید.

فلانل پنبه ای ضخیم

این یک یقه دکمه ای خسته کننده ی دیگر نیست.

درست مثل پیراهنی که در بالا نشان داده شده است (با طرح بوفالو شطرنجی سفید و آبی آن) در مورد یک لباس منحصر به فرد صحبت می کنیم که شما را از انبوه شیک پوشانی که در هر پاییز به فلانل کم رنگ روی می آورند، جدا میکند.

تک فارس

چگونه آن را بپوشید: این لباس با شلوار کتانی یکدست و بوت، بسیار خوب به نظر می رسد.

هودی مدرن

اکنون همه ی ما به دنبال هودی شیک و منحصر بفرد هستیم (کافیست به Odell Beckham Jr. نگاهی بیندازید) و سبز زیتونی یک رنگ عالی برای پاییز است. ما اینکه چگونه جزئیات ریز در هودی سایز بزرگ متناسب، یقه بلند، و زیپ جانبی این پوشاک را به طور ظریفی، برجسته و عالی می سازد، دوست داریم.

چگونه آن را بپوشید: یک ژاکت چرمی سیاه در بالا بپوشید، و سادگی آن را با شلوار جین و بوتهایی در پایین، حفظ کنید.

ژاکت طرح وافل

مثل همه ی موارد موجود در این لیست، کلید عالی به نظر رسیدن در این پاییز، پایبندی به پوشاک کلاسیک اثبات شده ی پاییزی (مثل یک جفت بوت یا لباس های نظامی) اما انتخاب پوشاک هایی با یک لبه ی مدرن است.

ژاکت طرح وافل، بافت جالبی را به یک لباس معمولی غیر از آن می دهد. هنگامی که تضاد خوبی بین پارچه ها ایجاد میکنید، اهمیت رنگ کمتر می شود.

به علاوه، ما مطمئنیم که پوشیدن ژاکت طرح وافل در هنگام خرید کدوحلوایی برای هالووین خیلی مهم است.

چگونه آن را بپوشید: آن را با شلوار خاکی و بوت مورد علاقه تان ست کنید. حالا که صحبت آن شد، پاچه های شلوارتان را تا کنید تا نیم بوت جدید، خودنمایی کنند.

شلوار جین های جدید

T A K F A R S

شلوار جین های با طرح پارگی در نوع خود شیک هستند، اما نکته ای وجود دارد که باید در مورد یک جفت شلوار جین تیره ی ناب، بیان کنیم. آنها ادعا میکنند که شما ارزش زیباشناسی شلوار جین – و نه فقط سودمند بودن آن – را می فهمید و تحسین میکنید. یک جفت جدید بگیرید تا در کل فصل بپوشید.

چگونه آن را بپوشید: با جین های جدید و یک تی شرت سفید ساده به عنوان زمینه، چیز بیشتری برای اینکه در این فصل فوق العاده به نظر برسید، وجود ندارد. این راه محبوب ما برای تازه کردن شلوار جین تان برای پاییز است.

کلاه کپ طرح دار

هنوز هوا آنقدر برای استفاده از عرقچین خنک نشده است، در نتیجه این کلاه کپ طرح دار را به عنوان یک پوشاک میانه می پسندیم. این تکه لباس کاماندویی دوست پاییز است، اما باعث هم نمی شود که عرق بریزید.

چگونه آن را بپوشید: ما آن را با یک دست لباس رنگ خنثی – مثل شلوار جین و یک تیشرت سفید – می پسندیم، برای اینکه ظاهر آن را سرزنده، اما پیراسته، نگه دارید. اگر طرح های زیادی داشته باشد، فقط شلوغ به نظر خواهد رسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر