تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با شوهر یا نامزدم رابطه موفقی داشته باشم

احساس بهتری به خودتان داشته باشید

به شما توصیه می کنم که: قبل از اینکه بتوانید رابطه ای موفق با مردی را آغاز کنید، سعی کنید احساس بهتری به خودتان پیدا کنید.

آیا می دانید برای بالا بردن حس اعتماد به نفستان چه باید بکنید؟

این موارد را بررسی کنید و ببینید که این مهارتها را در خود می یابید یا خیر:

با توجه به نقاط قوت خود، با ترس از طرد شدن مبارزه کنید.

تکفارس آی آر

رابطه ی موفق با مردان نیازمند اراده و پشتکار است.

ناامید و دلسرد نباشید-سعی کنید آرام و بشاش جلوه کنید.

حال هر یک از این موارد را یک به یک بررسی می کنیم.

با توجه به نقاط قوت خود، با ترس از طرد شدن مبارزه کنید

مطمئنم که اکثر خانم ها هر از گاهی، چه مستقیم و چه غیر مستقیم، از جانب آقایون طرد می شوند. ترس از طرد شدن در نتیجه خود را در اعتماد به نفس پایین آنها نشان خواهد داد.

www.takfars.ir

پس سعی کنید به نکات مثبت توجه کنید. به یاد داشته باشید، هدف شما این نیست که بیچاره و رقت انگیز به نظر بیایید. ممکن است با برانگیختن حس همدردی دیگران بتوانید دوستانتان را کنار خود نگاه دارید، اما نخواهید توانست از طریق آن با مرد دلخواهتان قرارملاقات بگذارید. عشق همیشه برپایه ی احترام و تحسین متقابل ایجاد می شود.

رابطه ی موفق با مردان نیازمند اراده و پشتکار است

زن هایی که قادرند با مردان رابطه ای موفق ایجاد کنند، یک ویژگی مشترک دارند و آن پشتکار است. معمولاً خانم هایی برای برقراری ارتباط با جنس مخالف خود دچار مشکل می شوند که از حد تعادل خارج شوند، یا بیش از حد تلاش میکنند یا اینکه اصلاً تلاشی نمیکنند.

باور عمومی بر این اساس است که اگر زنی در ارتباط خود با مردی، به خصوص دراوایل رابطه، بیش از حد از خود علاقه نشان دهد، نا امید خواهد شد. آیا توجه کرده اید که اکثر اوقات وقتی فرد مورد علاقه ی خود را ملاقات میکنید، زمانی بوده است که اصلاً نگاه هم نمی کردید و هیچ توجهی به او نداشتید؟

ناامید و دلسرد نباشید-سعی کنید آرام و بشاش جلوه کنید

زن هایی معمولاً موفق می شوند تا با با مرد مورد علاقه شان رابطه برقرار کنند، که اجازه نمی دهند این موضوع روی روحیه ی آنها تاثیر بگذارد. حقیقت این است که تعداد معدودی از آقایون فقط روی احساس اولیه مجذوب یک زن می شوند.

شما باید تا می توانید روی اعتماد به نفس خود کار کنید. همه چیز را از جنبه ی مثبت آن نگاه کنید. اضطراب به خود راه ندهید. عاشق بودن مسئله ای خوشایند است، پس باید تا می توانید شاد باشید.

حالات شما بنا بر خلق و خوی طرف مقابل تغییر میکند

خط آخر: شما باید ببینید واقعاً میخواهید شریکتان چه خصوصیاتی داشته باشد، و هیچگاه به کمتر از آن قانع نشوید.

زندگی احساسی افراد برخلاف میل خودمان، همیشه کامل و بر وفق مراد نیست. حالات احساسی ما برحسب اخلاق و خلق و خوی افراد و توانایی ما در ایجاد رابطه تغییر میکند.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر