تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا شروع تمرینات ورزشی برای آدم های چاق سخت است

غیر قابل استفاده بودن بعضی از دستگاه‌ها

برخی از دستگاه‌ها برای اشخاص لاغر طراحی شده‌اند. با وجود این، تولید کنندگان تجهیزات ورزشی، برخی از دستگاه‌ها را با در نظر گرفتن استفاده‌شان برای افراد چاق تولید کرده‌اند، مثل دوچرخه‌های خوابیده. پس فقط کافیست باشگاهی را انتخاب کنید که چنین وسایلی داشته باشد.

خجالت کشیدن از بنمایش گذاشتن بدن

این اتفاق، مخصوصا زمانی بیشتر نمو پیدا می‌کند که شخص چاق بخواهد به استخر برود. آنها نه تنها باید با سختی‌های فعالیت فیزیکی کنار بیایند، بلکه از نظر روحی نیز خیلی باید قوی باشند. از نظر فیزیکی می‌توانید با استفاده از برخی تجهیزات، بر سختی ها فائق بیایید، مثل کمربندهای فومی شنا. برای مشکلات روحی هم، در مقایسه با تمرین کردن با یک مربی در یک باشگاه کوچک، پیوستن به یک گروه خیلی می‌تواند کمکتان کند و به شما روحیه بدهد.

تلاش برای انجام همه کار باهم

تکفارس آی آر

این اشتباهی است که نه فقط چاق‌ها، بلکه بقیه هم مرتکب می‌شوند. همه‌ی ما می‌خواهیم یک دفعه وزنمان کم شود، اما صبوری جزو ذات تناسب اندام و کاهش وزن است. در این مسیر باید آهسته و پیوسته قدم بردارید، بدین ترتیب نتایجی که به آن دست می‌یابید، تاثیر طولانی‌تری خواهند داشت.

متخصصان چه پیشنهادهایی برای افراد چاق دارند؟

راه بروید. اما با مسافت‌های کوتاه آغاز کنید، سپس به تدریج مسیرهای بلندتری را انتخاب کنید.

تمرینات کاردیو و البته کمی هم تمرینات قدرتی را فراموش نکنید.

از توپ های یوگا استفاده کنید، تمرین با آنها ساده است، حتی اگر خیلی چاق باشید.

www.takfars.ir

خودتان را با هیچکس مقایسه نکنید. همه‌ی ما باهم فرق داریم، بنابراین روی بهترین ویژگی‌هایتان تمرکز کنید تا همیشه لبخند به لب‌هایتان بماند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر