تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا افراد معروف همیشه خوش تیپ و خوش چهره هستند

image چرا افراد معروف همیشه خوش تیپ و خوش چهره هستند

کم کردن وزن

**تمام قسمت های چاق خود را لاغر کرده و اکنون ظاهر بسیار زنانه تری پیدا کرده است. رژیم او گوشت زیاد و کربوهیدرات کم است و معمولا چندین وعده غذایی کوچک در طول روز دارد. او از وعده های غذایی زیاد و همچنین غذاهای پرچرب به خصوص در سفر خودداری میکند. تمرین های پیلاتس ، ورزش های کاردیو و دستگاه الیپتیکال ترینر حداقل سه بار در هفته از رازهای کاهش وزن وی محسوب می شود.

شکل بدن

**بدن مستطیل شکلی دارد ، این شکل را کامرون دیاز ، ریچل هانتر و نیکل کیدمن نیز دارند که شبیه ساعت شنی است ولی فرق آن این است که در آن کمر مشخص نیست. هیلاری با دقت زیاد لباس هایی را انتخاب میکند که به او بیاید، او در این بین از رنگ های بسیار روشن ، انواع مدل های چاپی و جزئیاتی نظیر زنجیر و گردنبندهای مهره ای و بسیاری دیگر از وسایل تزیینی به شکل های مختلف استفاده کرده و سعی میکند توجه را از ناحیه کمر برگردانده و در عوض از کمبربند برای باریک تر نشان دادن کمر استفاده میکند.

تکفارس آی آر

لبخند زیبا

**لبخندی پراحساس به همراه دندان های سفید دارد که توجه را به ناحیه دهان معطوف میکند. او ترجیح می دهد که رنگ لب هایش را خنثی نشان دهد ، به این منظور برق لب یا رنگ صورتی یا هلویی را به کار می برد. برای مراسم خاص از رنگ قرمز استفاده میکند. برای ظاهر بهتر از خمیردندان سفیده کننده و همینطور به طور روزانه نخ دندان می کشد. استفاده از دهانشوییه به شما احساس شادابی می دهد. لبخند زیاد شادی و طراوت را برای صورت به ارمغان می آورد. یک خمیر دندان نرم را در شکر و وازلین غوطه ور کرده و از این مخلوط به عنوان لایه بردار لب ها استفاده کنید. وقتی خشک شده و جذب پوست شد با آب بشویید.

آرایش

**بسیار از رنگهای طلایی و صورتی برای رنگ های آرایشی خود استفاده میکند. و از ترکیب آنها با هم ظاهری فوق العاده می سازد. او از کرم پودر های روشن استفاده کرده و آن را به طرف بیرون بینی پخش میکند. زیر کانسیلر چشم (پنهان کننده پف و سیاهی زیر چشم) باید حداقل دو درجه روشن تر از کرم پودر باشد. هر دو رنگ را به خوبی ترکیب کنید تا صورتی یکدست پدید آورید. رژ گونه صورتی در استخوان گونه آرایش هیلاری داف را کامل میکند. در حالی که لبخند می زنید رژ گونه را بزنید.

چشمان دودی

www.takfars.ir

**از رنگ های روشن اکلیلی بر روی پلک استفاده کرده و همراه آن از رنگ تیره تر در بین خطوط استفاده کنید و آنچنان آنها را در هم بیامیزید که وقتی چشمان خود را می بندید خط بین آنها مشخص نباشد. از یک رنگ روشن مشخص زیر استخوان ابرو استفاده کرده و آن را با کمان ابرو ترکیب کنید. پودر قهوه ای تیره را برای خط دادن به پلک بالا و پایین به کار ببرید.مژه های بالا را فر کرده و از ریمل تیره استفاده کنید. یک لایه نازک از ریمل به مژه های پلک پایین آرایش چشم دودی را کامل میکند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر