تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

وقتی از ورزش و رژیم جواب نمی گیریم باید چه کنیم

آرام باشید

هیچ شکی نیست که چندین هفته طول می کشد تا نتایج مورد نظرتان را ببینید. برخی افراد قادرند که سریع تر از دیگران به نتایج قابل توجه دست یابند اما آن نباید شما را از حداقل ۳ یا ۴ بار ورزش کردن در هفته باز دارد. مهم است که هدف نهایی تان را در ذهن تان نگه دارید و همچنین به یاد داشته باشید که یک شبه یا در طول یک ماه، ناگهان به یک فرد تراشیده تبدیل نخواهید شد.

خودتان را به چالش بکشید

غلبه بر ناامیدی، کار ساده ای نیست اما باطنی ساختن آن احساسات خشن و تغییر شکل یک نگرش منفینمیتوانم انجام دهم ممکن است. اگر به خاطر کار سختی که متعهد به انجامش شده اید احساس نارضایتی میکنید، به وسیله افزایش شدت هر تمرین، خودتان را به چالش بکشید. شما می توانید این کار را با کاهش زمان استراحت بین ست ها انجام دهید که به طور علمی ثابت شده استقامت را بهبود می بخشد و توانایی طبیعی بدن شما برای سوزاندن چربی را افزایش می دهد. برای اهداف تمرینی با شدت بالا فقط برای ۳۰ تا ۴۵ ثانیه در بین ست ها استراحت کنید.

موفقیت را تجسم کنید

تکفارس آی آر

با اینکه ممکن است کلیشه ای و تا حدودی احمقانه به نظر برسد، تجسم اهداف تان می تواند به با انگیزه نگه داشتن شما کمک کند. صرفنظر از اینکه هدف شما سوزاندن چربی کافی برای به رخ کشیدن عضلات شکم تکه تکه در ساحل باشد یا لاغر کردن خودتان برای جا شدن در لباس رقص دبیرستان، تجسم لحظات مورد نظرتان می تواند به شما کمک کند به آنچه که ممکن است در حال حاضر غیر ممکن به نظر برسد، دست یابید. با به یاد آوردن آنکه چرا در وهله اول مشتاق تمرین کردن شدید، هر کاری که می توانید برای دفع کردن آن لحظات کوتاه دلسردی انجام دهید.

حالت منفی را نادیده بگیرید

فرآیند تجسم باید به غلبه بر افکار منفی که به ذهنتان رخنه میکنند، کمک کند اما مهم است که به اعضای خانواده و دوستانی که تمایل به القاء حالت منفی یا تحریک شما برای اتخاذ تصمیمات نادرست دارند، توجه نکنید. با اینکه ممکن است وسوسه انگیز باشد که برای خوردن نوشیدنی با دوستانتان پس از یک روز سخت در محل کار از باشگاه صرفنظر کنید اما شما باید انعطاف پذیر بمانید و به عواقب بالقوه فکر کنید. چند نوشیدنی، پتانسیل آن را دارد که هوس های غذایی شما را افزایش دهد که می تواند به تصمیمات رژیمی نادرست منجر شود و مانع پیشرفت شما گردد.

تسلیم نشوید

همان قدر که ممکن است ساده به نظر برسد، دست کشیدن از هدف تان، شور و اشتیاق شما را بر نمی افروزد یا از دلسردی تان نمی کاهد. اگر حفظ یک اندام تراشیده کار آسانی می بود، چاقی به ریشه بسیاری از نگرانی های سلامتی در ایالات متحده تبدیل نمی شد. شما این فرصت را دارید که نه تنها سبک زندگی تان را با ورزش کردن به طور منظم تغییر دهید بلکه به سلامت ایده آل نیز دست یابید. هر کاری که به انجام رساندنش سخت است، ارزش تلاش کردن را دارد. فرقی نمیکند که ممکن است چقدر دلسردکننده باشد. حتی اگر همین امروز هم نتایج مورد نظرتان را نبینید، به یاد داشته باشید که هر تمرین، شما را یک روز به رسیدن به لحظه تجسم تان، نزدیک تر میکند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر