ورزش های مفید برای قفسه سینه

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ورزش های مفید برای قفسه سینه

پرورش سروسینه: تمرین شماره ۱

روی یک صندلی بنشینید، پاهایتان کمی از هم فاصله داشته باشند، بازوهایتان را به جلو بکشید. با یک دست، دست دیگر را از جلو تا عقب و بالعکس، تا حدی که می‌توانید، لمس کنید.

توجه داشته باشید که در حین انجام این تمرین، پشت‌تان باید ثابت و بدون حرکت باشد.

در این تمرین ۱۰ بار دست‌تان را به جلو و ۱۰ بار به عقب حرکت دهید.

image ورزش های مفید برای قفسه سینه

تکفارس آی آر

پرورش سروسینه: تمرین شماره ۲

حالا تخته پشت‌تان را در حالی که کاملاً صاف است، با یک زاویه ۴۵ درجه به سمت جلو بدهید. بازوها را به سمت پایین بکشید، کف دست‌ها را مقابل یکدیگر قرار داده و سپس هر یک را به سمت بدن بالا بیاورید تا موازی سطح زمین قرار بگیرند.

این تمرین را ۲ سری ۱۰ تایی انجام دهید.

پرورش سروسینه: تمرین شماره ۳

بایستید، پشت و شانه‌ها کاملاً صاف و راست هستند، آرنج‌ها را خم کرده و دست‌هایتان را به سمت زیر سینه بیاورید. یک دست را مشت کرده و سخت بفشارید، سپس به شدت آن را به کف دست دیگر فشار دهید؛ همزمان به آرامی تنفس کنید.

www.takfars.ir

برای هر دست، بیست بار این حرکت را تکرار کنید.

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما:

عضله‌ سازی آرام و به مرور زمان باعث بهتر و قوی تر شدن، ماهیچه‌های صدری که در زیر سینه قرار دارند، می‌شود. ضمناً آنها را منحنی شکل هم می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

زغال اختع مفید برای درمان عفونت های بدن
  1. چه بخورید تا صبح ها سرحال باشید
  2. بهترین غذاها برای جلوگیری از ریزش موی سر
  3. توصیه های کاربردی برای کسانی که شکم کوچک می خواهند
  4. آیا برگهای خارجی سبزیجات خاصیت دارد
  5. خوراکی هایی که واقعا و صد در صد برای سلامتی مضر هستند
  6. هفت راهکار جادویی برای خلاصی از دست کمردرد مزمن

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات