تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ورزش های مفید برای درمان شل شدگی و افتادگی پوست گونه

ویژگی الاستیکی پوست صورت باعث بروز چروک و ایجاد فرم سگینک میشود.انجام این تمرین ها به شما کمک میکند تا گونه هایتان دیرتر به این حالت طبیعی پیری برسند:
۱-با لب های بسته آرام لبخند بزنید؛سپس گونه هایتان را روی لثه ها و دندانهایتان منقبض کنید .تا ۱۰ بشمارید،دوباره آرام شوید و این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.
۲-برای انجام این تمرین جلوی آیینه بنشینید و به چهره خود نگاه کنید.در حالیکه دهانتان بسته است،تا جایی که می توانید لبخند کشیده ای بزنید تا گوشه های لب تان باز و دندانهایتان نمایان شود.آنقدر عضلاتتان را منقبض کنید تا کشش عضلات را کاملا حس کنید .تا ۵ بشماریدو به حالت اول بکمی صبر کنید و بعد ۱۰ بار این نرمش را تکرار کنید.
۳-در حالیکه لب هایتان بسته است ،پشت لب های بالاییتان باد بیندازید.در همان حالت تا ۱۰ بشمارید؛سپس این باد را به پشت لپ چپ و قسمت بالای آن هدایت کنید؛طوریکه لپتان باد کند.۱۰ ثانیه به همین حالت بمانید و این کار را با لپ راستتان نسز به همسن ترتیب تکرار کنید.بعد باد را به سمت پایین خود بفرستید و ۱۰ ثانیه صبر کنید .سپس باد را خارج کنید و کمی ریلکس شوید،این تمرین را ۵ بار تکرار کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر