ورزش هایی که برای تخلیه انرژی اضافی و خشم زیاد مفید هستند

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ورزش هایی که برای تخلیه انرژی اضافی و خشم زیاد مفید هستند

استفاده از توپ پزشکی:

توپ پزشکی را با عضلات منقبض و کمر صاف بلند کنید. توپ را بالا برده و محکم به زمین بکوبید. مراقب باشید که توپ با صورت شما برخورد نکند. بهتر است در سه تا چهار ست ۱۰ تا ۲۰ بار توپ را به زمین بزنید.

بوکس

ضربه زدن به کیسه بوکس کالری زیادی می سوزاند و برای فرو نشاندن عصبانیت مناسب است. پیشنهاد می‌شود که ۶ تا ۱۰ بار در هر ست به کیسه بوکس ضربه بزنید تا انرژی منفی شما تخلیه شود.

وزنه زدن:

تکفارس آی آر

وزنه زدن باعث ایجاد آرامش می‌شود و افسردگی را دور می‌کند. سعی کنید به هنگام وزنه زدن کمر را صاف نگه دارید. عضلات شکم را منقبض کنید. وزنه را در سه تا چهار ست با ۶ تا هشت تکرار بلند کنید.

دویدن بر روی شیب:

بعد از دویدن شما روحیه بهتری پیدا میکنید. می‌توانید بر روی تردمیل و در حالت شیب بدوید. تا آنجا که می‌توانید سریع بدوید. می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت و با استراحت‌های ۶۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای دویدن را انجام دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

معرفی غذاهایی که نباید برای بار دوم گرم و خورده شوند
  1. علت دردهای شدید بعد از تمرین در ورزش بدنسازی و تسکین آن

  2. آموزش یک سری ورزش مخصوص چانه

  3. وقتی بی حوصله هستیم چطور باید ورزش کنیم

  4. ورزش چطور به داشتن اعصابی آرام کمک میکند

  5. آیا در ماه رمضان باید به ورزش ادامه داد و چطور

  6. چه بخورم تا کل روز قوی و با انرژی باشم

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات