ورزش هایی که برای تخلیه انرژی اضافی و خشم زیاد مفید هستند

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ورزش هایی که برای تخلیه انرژی اضافی و خشم زیاد مفید هستند

استفاده از توپ پزشکی:

توپ پزشکی را با عضلات منقبض و کمر صاف بلند کنید. توپ را بالا برده و محکم به زمین بکوبید. مراقب باشید که توپ با صورت شما برخورد نکند. بهتر است در سه تا چهار ست ۱۰ تا ۲۰ بار توپ را به زمین بزنید.

بوکس

ضربه زدن به کیسه بوکس کالری زیادی می سوزاند و برای فرو نشاندن عصبانیت مناسب است. پیشنهاد می‌شود که ۶ تا ۱۰ بار در هر ست به کیسه بوکس ضربه بزنید تا انرژی منفی شما تخلیه شود.

وزنه زدن:

تکفارس آی آر

وزنه زدن باعث ایجاد آرامش می‌شود و افسردگی را دور می‌کند. سعی کنید به هنگام وزنه زدن کمر را صاف نگه دارید. عضلات شکم را منقبض کنید. وزنه را در سه تا چهار ست با ۶ تا هشت تکرار بلند کنید.

دویدن بر روی شیب:

بعد از دویدن شما روحیه بهتری پیدا میکنید. می‌توانید بر روی تردمیل و در حالت شیب بدوید. تا آنجا که می‌توانید سریع بدوید. می‌توانید در دوره‌های کوتاه مدت و با استراحت‌های ۶۰ تا ۶۰ ثانیه‌ای دویدن را انجام دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

راهکارهای علمی و جالب برای نابودی کامل نفخ شکم و معده
  1. ویدئوی ورزش های فیزیوتراپی برای درمان سردرد

  2. وقتی بی حوصله هستیم چطور باید ورزش کنیم

  3. چطور خیلی سریع با انرژی و سرحال شوید

  4. چطور در ورزش بدنسازی اندام خود را قوی کنید

  5. آموزش یک سری ورزش مخصوص چانه

  6. چطور ورزش دوچرخه سواری را بدون آسیب دیدگی انجام دهید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات