تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی روغن های طبیعی و گیاهی که شما را لاغر میکنند

image معرفی روغن های طبیعی و گیاهی که شما را لاغر میکنند

اگر سعی کنید به طور همزمان ورزش کنید و سالم غذا بخورید، می توانید مطمئن باشید که به طور موثر، وزن بیشتری از دست خواهید داد. با این حال، برخی اوقات شما به کمک بیشتری نیاز دارید. اگر اینگونه است، کاری که باید انجام دهید، بررسی روغن های ضروری مختلفی است که میتوانند به کاهش وزن کمک کنند.

آیا می دانید که روغن های ضروری میتوانند در کمک به شما برای کاهش وزن و حفظ آن، مفید باشند؟ اگر در حالی که ورزش میکنید و سالم غذا میخورید، از روغن های ضروی استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید یک سبک زندگی سالم خواهید داشت که به شما اجازه می دهد وزنی که اضافه کرده اید را کم کنید. ضمنا احساس میکنید که سالم تر و قوی تر هستید.

روغن های ضروری، اثرات متفاوتی روی بدن دارند. برخی از آنها میتوانند باعث شوند احساس سیری کنید و برخی دیگر نیز باعث می شوند که گرسنه شوید. استفاده از روغن های ضروری مناسب، بسته به آنچه که نیاز دارید، قطعا به کاهش وزنتان کمک خواهد کرد.

کاهش وزن با روغن دارچین

تکفارس آی آر

برخی از مردم تعجب میکنند که روغن دارچین در واقع می تواند برای کاهش وزن موثر باشد. برخی دیگر حتی نمی دانند که روغن دارچین وجود دارد. با این حال شما باید بدانید که این، یک نوع اساسی از روغن است که می توانید برای کمک به کاهش وزنتان از آن استفاده کنید، چون به شما کمک میکند سطوح قند خونتان را تنظیم کنید. اگر مبتلا به دیابت هستید و میخواهید وزنتان را پایین بیاورید، این یکی از روغن های ضروری است که به شما توصیه می شود. اگر هنوز هم کمی تردید دارید، می توانید از پزشکتان در مورد آن سوال کنید تا از بی خطر بودن آن، مطمئن شوید.

از آنجا که این روغن، قند خون شما را تنظیم میکند، به شما اطمینان خواهد داد که به محض اینکه احساس سیری کردید، دست از خوردن می کشید. داشتن قند خون نامناسب باعث می شود به غذا خوردن بیشتر از مقدار لازم، تمایل بیشتری پیدا کنید.

کاهش وزن با روغن ضروری زنجبیل

این، یک نوع دیگر از روغن است که می توانید به طور موثر برای کاهش وزن از آن استفاده کنید. این روغن به طور کلی اطمینان می دهد که بدن شما ملتهب نخواهد شد زیرا التهاب، یکی از دلایلی است که مواد مغذی، به خوبی توسط بدن جذب نمی شوند.

روغن زنجبیل از یک جهت دیگر نیز برای شما مفید است زیرا جلوی هوس های غذایی را می گیرد. در برخی موارد، شما هوس محصولات غذایی غنی از چربی و قند میکنید. طبیعتا می تواند باعث شود که به علت احتباس نمک اضافی دچار نفخ شوید. همچنین اگر بیش از مقداری که باید مصرف کنید، می تواند باعث افزایش وزن شما شود. استفاده از روغن زنجبیل، به طور موثری جلوی هوس های غذایی را می گیرد.

www.takfars.ir

کاهش وزن با روغن ضروری گریپ فروت

هر زمان که صحبت کاهش وزن می شود، می توان از گریپ فروت به عنوان بهترین روغن ضروری نام برد. این، دلیل اصلی است که چرا بسیاری از محصولات کاهش وزن بر پایه اسانس های گریپ فروت هستند، چون می تواند به افراد کمک کند به طور موثر وزن از دست دهند. این خاصیت به خاطر یک جزء موجود در گریپ فروت به نام دی لیمونن است. اسانس گریپ فروت همیشه با بهبود متابولیسم مرتبط دانسته شده است. همچنین ویتامین C کافی به بدن می رساند. به نظر می رسد که برخی مردم معمولا دوزهای کافی از ویتامین های مورد نیازشان را دریافت نمیکنند و این می تواند باعث شود که بدن سعی کند منابع دیگری پیدا کند که ممکن است همیشه سالم نباشند.

کاهش وزن با اسانس نعناع فلفلی

شاید احساس کنید تا زمانی که روغن گریپ فروت دارید، دیگر به هیچ روغن دیگری نیاز نخواهید داشت اما آگاهی از سایر روغن های ضروری که میتوانند به کاهش وزن کمک کنند، همچنان برای شما مفید است. اسانس نعناع فلفلی، یکی از آنهاست و می توانید مطمئن باشید که برایتان مفید خواهد بود. به نظر می رسد کاری که اسانس نعناع فلفلی می تواند انجام دهد، اساسا رفع هوس های غذایی افراد است. در حال حاضر مطالعات لازم در مورد آن انجام شده است بنابراین اگر دوست دارید از یک روغن ضروری که به طور علمی مورد مطالعه قرار گرفته، استفاده کنید. این روغن نیز می تواند مفید باشد. اگر با گوارش تان مشکل دارید، این روغن می تواند در آزادسازی سموم به بدن کمک کند. اسانس نعناع فلفلی، هم یک عامل پاک کننده است و هم یک عامل کاهش وزن.

کاهش وزن با اسانس لیمو

مردم بسیاری عاشق لیمو هستند بنابراین مصرف اسانس لیمو می تواند چیزی باشد که بسیاری از مردم انجام می دهند. یکی از دلایلی که لیمو در این لیست قرار دارد، آن است که همیشه از آن استقبال می شود. لیمو یک منبع خوب از ویتامین C است که چون جزء خانواده مرکبات است، تعجبی ندارد. لیمو می تواند به افرادی که می خواهند از شر انگل های درون بدنشان خلاص شوند، هم کمک کند. خلاصی از شر انگل ها هم می تواند به کاهش وزن کمک کند. چرا که خلاصی از انگل ها به سلول هایی که بدون هیچ دلیلی چربی ها را در خود محبوث کرده و باعث افزایش وزن شده اند، کمک میکند تا چربی را دفع کنند.

نکته جالب دیگر در مورد اسانس لیمو، آن است که شما معمولا می توانید مخلوط اسانس لیمو با سایر روغن های ضروری را استنشاق کنید و این کار می تواند باعث آرامش شما شود. با تمام روغن های ضروری که می توانید انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید چیزی را پیدا خواهید کرد که بیش از بقیه برایتان موثر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر