۲۰۰ کالری از انواع مختلف مواد غذایی و نوشیدنی چه شکلی دارد.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

دو لیوان نوشابه حاوی ۲۰۰ کالری است اما ما نوشیدن آنها را برای تامین کالری مورد نیاز بدن توصیه نمی کنیم.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

کرفس به عنوان یک میان وعده فوق العاده در نظر گرفته می شود. حتی مقادیر زیاد این ماده غذایی نیز در محدوده کالری دریافتی توصیه شده برای شما است.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

هر دانه پاستیل خرسی ممکن است کوچک به نظر برسد اما آنها حاوی قند و طعم دهنده های مصنوعی هستند و از این رو، مقدار کمی از آنها حاوی میزان کالری بیشتر از آن چه انتظار دارید است.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

همانند کرفس، هویج نیز یک میان وعده سالم محسوب می شود و هر اندازه که دوست داشته باشید می توانید از آن مصرف کنید.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

برای افزایش قند خون یک بشقاب از برش های طالبی انتخابی منطقی‌تر و سالم‌تر نسبت به پاستیل خرسی محسوب می شود.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یکی دیگر از میوه های کم کالری سیب است که می تواند به عنوان میان وعده ای سالم خورده شود.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

شیر کامل سرشار از پروتئین، کلسیم و چربی های سالم است. پس اگر به دنبال میان وعده ای مفید و کم کالری هستید نوشیدن یک لیوان شیر را فراموش نکنید.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

گوشت بوقلمون دودی می تواند منبع خوبی برای پروتئین بدون چربی باشد.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تخم مرغ می تواند به خوبی احساس سیری را در انسان ایجاد کند و مصرف سه تخم مرغ به جای دو لیوان نوشابه انتخاب سالم‌تری است.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

۲۰۰ کالری به شکل پاستا این گونه به نظر می رسد.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یک آووکادو می تواند ۲۰۰ کالری داشته باشد که خوردن آن به واقع ارزشمند خواهد بود زیرا یکی از بهترین منابع برای چربی های سالم است.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

نان تهیه شده از دانه کتان به طور طبیعی از پروتئین بالایی برخوردار است و مصرف آن به همراه مقداری آووکادو و تخم مرغ می تواند انتخابی فوق العاده برای آغاز روز باشد.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

سیب زمینی سرخ کرده انتخاب سالمی نیست و مقدار کمی از آن می تواند ۲۰۰ کالری وارد بدن شما کند.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

همان گونه که مشخص است، مواد غذایی نه چندان سالم از کالری بالایی برخوردار هستند. برای دریافت ۲۰۰ کالری حتی لازم نیست تا یک نان شیرینی حلقوی را به طور کامل مصرف کنید.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

برای دریافت ۲۰۰ کالری به این میزان هات داگ نیاز دارید.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

یک دونات تقریبا کامل ۲۰۰ کالری دارد. فکر می کنیم بهتر است برای حفظ وزن و مصرف میان وعده هایی سالم هویج و کرفس را مد نظر قرار دهید.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

پنیر چدار منبع خوبی برای پروتئین محسوب می شود و حدود ۵۰ گرم از آن حاوی ۲۰۰ کالری است.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

خوردن مقدار اندکی از چیپس تورتیلا کافی است تا ۲۰۰ کالری وارد بدن شما شود.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تنها با خوردن مقدار کمی اسمارتیز می توانید ۲۰۰ کالری دریافت کنید. سیب یا برش های طالبی انتخاب های سالم‌تری هستند.

image معرفی خوراکی هایی که کالری یکسانی دارند

تنها ۳۴ گرم کره بادام زمینی دارای ۲۰۰ کالری است. با این وجود، کره بادام زمینی همچنان میان وعده خوبی محسوب می شود که حاوی پروتئین و چربی های سالم است.