تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

image معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

روی تمام محصولات شرکت HTC رابط کاربری اختصاصی Sense نصب شده است؛ رابط کاربری ای که بسیاری از کاربران آن را بهترین و سبک ترین رابط شخصی سازی شده اندروید می دانند. اچ تی سی در جدیدترین نسخه Sense تغییرات بسیاری اعمال کرده که نتیجه آن خلوت تر و سبک تر شدن این رابط کاربری است. اگر از علاقه مندان به اندروید خالص گوگل هستید، باید بگوییم که Sense 8.0 بسیار به آن شباهت پیدا کرده، ولی همچنان ویژگی های قدرتمندی مثل ژست های حرکتی، تنظیم کننده صدا و حالت صرفه جویی پیشرفته در مصرف باتری حفظ شده است.

علاوه بر این در رابط کاربری HTC 10 بسیاری از اپ های پیش فرض که کاری مشابه یکدیگر انجام می دادند کنار گذاشته شده اند، درنتیجه هنگامی که اولین بار گوشی خود را روشن کنید، اپ های از پیش نصب شده کمتری را شاهد خواهید بود.

image معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

در چند سال گذشته، پرچمداران HTC یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به موسیقی بودند. گوشی های این شرکت با داشتن اسپیکرهای استریوی BoomSound و کیفیت عالی صدای هدفون بسیار خوش درخشیدند. خوشبختانه HTC 10 این راه را ادامه داده است و با داشتن مبدل آنالوگ به دیجیتال ۲۴ بیتی، آمپیلی فایرهای اختصاصی، اسپیکرهای بوم ساند و پشتیبانی از صدای Hi-Res، تجربه بی نظیری از شنیدن موسیقی در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

تکفارس آی آر

image معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

طی سال های گذشته، دوربین پرچمداران HTC نتوانستند موفقیت بزرگی برای شرکت خود به ارمغان بیاورند، به همین دلیل اچ تی سی عزم خود را جزم کرد تا برای HTC 10 سنگ تمام بگذارد. این پرچمدار از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ بهره می برد که امکان ثبت تصاویری بهتر در هنگام شب و نور کم را به شما می دهد. همچنین لرزشگیر اپتیکی تصویر و فوکوس خودکار لیزی سبب می شود قدرت بیشتری در گرفتن عکس های بهتر در اختیار شما قرار بگیرد. نمونه عکس های گرفته شده با دوربین HTC 10 را می توانید در جی اس ام مشاهده کنید.

همچنین این گوشی در قسمت جلو نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ بهره می برد و به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است. اچ تی سی اعلام کرده که برای اولین بار در دنیا از لرزشگیر اپتیکال در دوربین جلو گوشی استفاده کرده است.

image معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

هیچ برندی مثل HTC نمی تواند ادعا کند که محصولاتی با بدنه تمام فلزی دارد. بدنه HTC 10 تماما از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. تراشی که طراحان اچ تی سی به بدنه این دستگاه داده اند، علاوه بر زیبایی، به خوش دست تر شدن گوشی کمک کرده و موجب شده است که دستگاه کمتر از دست شما لیز بخورد. پس اگر عاشق گوشی فلزی هستید، بعید است که در میان گوشی های اندرویدی بازار گزینه ای بهتر از این محصول پیدا کنید. بدون شک بدنه فلزی و خوش ساخت HTC 10 حس در دست داشتن یک گوشی لوکس و پرچمدار را برایتان ایجاد میکند.

www.takfars.ir

image معرفی تمام ویژگیهای گوشی HTC 10 با عکس

همگی می دانیم که مشکل اساسی گوشی های اندرویدی تاخیر طولانی و بدقولی در به روزرسانی های نرم افزاری است. به جز نکسوس ها، هیچ یک از گوشی های اندرویدی نسخه های جدید این سیستم عامل را به موقع دریافت نمیکنند و ماه ها طول می کشد تا آپدیت های جدید برای هر دستگاه منتشر شود. اچ تی سی در زمان عرضه One A9 قول داده بود که حداکثر تا ۱۵ روز این گوشی را آپدیت خواهد کرد؛ قولی که البته توانست آن را عملی کند. با توجه به همکاری نزدیک تایوانی ها با گوگل و شایعاتی که بر سر همکاری دوباره این دو شرکت برای ساخت گوشی های نکسوس به گوش می رسد، انتظار بر این است که HTC 10 نیز آپدیت های نرم افزاری را به فاصله ۱۵ روزه و زودتر از سایر برندها دریافت کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر