تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مارک طلایی چادرهای مشکی را چطور پاک کنیم

image مارک طلایی چادرهای مشکی را چطور پاک کنیم

برای پاک کردن این مارک ها در بسیاری مواقع، صرفاً سابیدن پارچه بر روی هم نتیجه بخش خواهد بود. اما اگر به این روش پاک نشد، سابیدن قند بر روی مارک نیز می تواند مفید واقع شود.

بر روی بعضی از پارچه ها به خصوص انواع پارچه های مشکی که جهت دوخت مانتو و چادراستفاده می شوند و همچنین بعضی از پارچه های فاستونی، مارکی معمولاً به رنگ طلایی وجود دارد که در بسیاری مواقع چندان خوشایند نمی باشد.

اگر همچنان لکه پابرجا بود، ادکلن و اسپری به دلیل الکلی که دارند میتوانند چنین مارک هایی را پاک کنند. به این روش که بر روی لکه اسپری کنید و اجازه دهید مدتی به همین حالت باقی بماند، معمولاً لکه پاک خواهد شد.

اگر لکه به نحوی بود که با اسپری یا ادکلن نیز از بین نرفت، آخرین راه حل پیشنهادی استفاده از تینر یا استون است. البته لازم است در ابتدا بر روی قسمتی از کنار پارچه که در دید نباشد، مقداری تینر یا استون بریزید و ببینید که منجر به رنگبری پارچه خواهد شد یا خیر؛ و در صورت عدم رنگبری می توانید از آن برای پاک کردن مارک استفاده نمایید.

تکفارس آی آر

اگر هیچ کدام از روش های بالا مثمر ثمر نبود، احتمالاً رنگ چاپ مارک به گونه ای است که قابلیت پاک شدن ندارد و بهتر است دیگر به فکر پاک کردن مارک پارچه نباشید چون احتمالاً به روش های معمول و متداول پاک نخواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر