عکس و توضیحات نشانگر رنگی تغذیه روی برچسب خوراکی ها

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

عکس و توضیحات نشانگر رنگی تغذیه روی برچسب خوراکی ها

image عکس و توضیحات نشانگر رنگی تغذیه روی برچسب خوراکی ها

توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه ای راهی برای انتخاب صحیح غذا است.

رنگ سبز بیانگر مقدار اندک، رنگ نارنجی بیانگر مقدار متوسط و رنگ قرمز بیانگر مقدار زیاد است.

محدوده قابل قبول دریافت کربوهیدرات‌ها از ۵۰ تا ۶۵ درصداز کل انرژی روزانه است که بهتر است عمدتاً از کربوهیدرات‌های پیچیده فیبردار اعم از نان، برنج، حبوبات، ماکارونی، سیب زمینی و سبزی و کمتر از ۱۰۰ درصد آن از شکر تامین شود، همچنین مطالعات اخیر نشان داده است که مصرف قندهای ساده طی سالهای اخیر به دلیل تغییر الگوی مصرف افزایش چشمگیری داشته است.

شکر به منظور ایجاد طعم شیرین، بوی مناسب، افزایش انرژی، بهبود بافت و حتی نگهدارنده در غذاها استفاده می‌شود، لیکن مصرف زیاد این قبیل قندها به منظور ایجاد طعم شیرین، بوی مناسب، افزایش انرژی، بهبود بافت و حتی نگهدارنده در غذاها استفاده می‌شود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چطور علاقه خود را به خوردن شیرینی کم کنید
  1. بهترین میوه های برای سلامتی جایگزین قرص های ویتامین
  2. بهترین زمان برای تمرین بدنسازی چند ساعت بعد از غذا خوردن است
  3. خطرات حرف زدن با موبایل یا استفاده از آن در زمان بارداری
  4. طرز تهیه و خواص شگفت انگیز چای گل سرخ محمدی
  5. راهکارهای مفید برای سرحال بودن در صبح زود
  6. رفتار ها و کارهای غلطی که موجب ریزش موی سر می شوند

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات