تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

علت این که همه دیوید بکهام را خوشتیپ میدانند چیست

image علت این که همه دیوید بکهام را خوشتیپ میدانند چیست

دوست دارید با ترفندهای لباس پوشیدن این ستاره خوشتیپ و معروف آشنا شوید

پوشیدن کت در مراسم رسمی و غیر رسمی

هیچ چیز برای یک مرد جذاب تر از یک کت خوش دوخت نیست. شاید فکر کنید که کت و شلوار را تنها باید برای مراسم رسمی به تن کرد، اما اگر به تیپ این ستاره نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او حتی برای مراسم غیر رسمی نیز کت به تن می کند. به عنوان مثال او کت اش را با یک تی شرت، شلوار جین و یک جفت کتانی ست می کند.

یکی دیگر از نکاتی که دیوید بکهام در انتخاب کت رعایت می کند، اندازه آن است. او سعی می کند کتی را انتخاب کند که کاملا فیت تن اش باشد. بنابراین مهم نیست که چه اندامی دارید، چاق هستید یا لاغر، کتی که انتخاب می کنید باید در هر شرایطی روی تن تان بنشیند.

تکفارس آی آر

انتخاب کراواتی متفاوت و منحصر بفرد

زمانی که دیوید بکام کت و شلواری کلاسیک به تن می کند، برای این که تیپ اش جذابیت بیشتری داشته باشد، از کراوات کمک می گیرد. در واقع او با کراوات به لباس هایش رنگ می دهد. به عنوان مثال او برای کت و شلوارهای تیره رنگ اش، کراواتی بولد با رنگی متفاوت از کت اش انتخاب می کند. البته لازم نیست که رنگ کراوات متضاد با رنگ کت و شلوار باشد، بلکه می توانید از رنگ های مکمل نیز کمک بگیرید.

اگر کراواتی که انتخاب می کنید طرحدار است، مانند کراوات های راه راه یا گلدار و خال خالی.. سعی کنید که طرح های ریزتر را انتخاب کنید. دیوید بکام ثابت کرده که این طرح ها بر تن آقایان، جذابیت بیشتری دارند.

تیپ سر تا پا مشکی

اگر به تیپ های معمولی و روزمره دیوید بکام نگاهی کرده باشید، متوجه می شوید که او یک رنگ را به دیگر رنگ ها ترجیح می دهد: مشکی. اما چرا دیوید بکام به این رنگ علاقه زیادی دارد؟ پاسخ این سوال واضح است… رنگ مشکی نه تنها او را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد، بلکه زحمت ست کردن با لباس های دیگر را نیز ندارد. یک کت چرم مشکی به همراه یک تی شرت مشکی و شلواری به همین رنگ… آیا این تیپ از نظر شما جذاب نیست؟.

www.takfars.ir

تغییر مدل موی سر

مدل موی کوتاه، بلند، فرق کج… دیوید بکام به یک مدل موی ثابت پایبند نیست. او سعی می کند که با تغییر مدل موی سرش، به صورت خود تنوع دهد. او نه تنها جدیدترین مدل موهای روز را دنبال می کند بلکه گاهی به مدل موی مورد علاقه اش، حتی اگر از مد روز فاصله زیادی داشته باشد، نیز روی می آورد.

بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که چندین سال مدل موی خود را تغییر نداده اید، پیشنهاد می کنیم که مانند دیوید بکام از تغییر دادن مدل موهای خود نترسید.

کت جین

یکی دیگر از لباس های جذاب دیوید بکهام، کت جین است. او اعتقاد دارد که داشتن کت جین برای هر مردی واجب است، از این رو که نه تنها به سادگی با دیگر لباس ها ست می شود، بلکه بسیار هم شیک و جذاب است.

زمانی که بکام کت جین به تن می کند، باقی لباس هایش را ساده و در رنگ های خنثی انتخاب می کند تا شلوغی بیش از حد آن توی ذوق نزند. لباس های جین هیچگاه از مد نمی افتند، بنابراین با خرید آنها نه تنها پول تان را دور نمی ریزید، بلکه همیشه لباسی روی مد خواهید داشت.

کلاه

اگر چه دیوید بکهام اغلب اوقات تیپی رسمی و کلاسیک دارد اما او برای تیپ های غیر رسمی و اسپورت خود نیز وقت می گذارد. یکی از اکسسوری هایی که بر جذابیت ظاهری او می افزاید، کلاه است. از کلاه های ساده گرفته تا طرحدار و حتی کلاه های بیسبال، او سعی می کند کلاه هایی با رنگ های خنثی به سر کند تا با هر رنگ لباسی که به تن دارد، به سادگی ست شود. طوسی و مشکی رنگ مورد علاقه او برای این اکسسوری جذاب است.

کتانی سفید

کتانی سفید در همه دنیا طرفدار دارد که ستاره دنیای مد و فشن نیز از آن مستثنی نیست. کتانی سفید از اکسسوری هایی ست که هیچگاه از نمی افتد، علاوه بر آن به راحتی با هر مدل و رنگ لباسی، به زیبایی ست می شود. دیوید بکام نیز این مدل کفش را به این دلیل که بسیار کاربردی ست، به دیگر مدل کتانی های ترجیح می دهد. او کتانی هایش را با ژاکت، لباس ورزشی و حتی کت نیز به تن می کند. به گفته او داشتن یک جفت کفش کتانی سفید برای هر مردی واجب است.

تک فارس

کت بلند

اگر به ظاهر دیوید بکام در طول فصل های سرد سال دقت کرده باشید، خواهید دید که او اغلب اوقات کتی بلند به تن دارد. او کت بلند را از این جهت انتخاب کرده که نه تنها قدش را کشیده تر نشان می دهد، بلکه ظاهری کلاسیک و شیک به او می بخشد. اگر شما هم دوست دارید که مانند بکام در میان جمع منحصر بفرد و متفاوت از دیگران باشید، یک کت بلند را به کمد لباس هایتان بیافزایید.

کت های بلند هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی مناسب اند. بکام معمولا رنگ های خنثی مانند مشکی و کرم را برای آن در نظر می گیرد تا راحت تر با لباس های زیرش ست شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر