image طرز پخت سوپ رژیمی بادمجان

بادمجان : ۲ عدد

فلفل دلمه‌ای قرمز، زرد و یا نارنجی : ۲ عدد

مارچوبه : ۳ عدد

گوجه‌فرنگی : ۲ عدد

کرفس : ۲ شاخه

پیاز : ۲ عدد

تره‌فرنگی یا پیازچه : ۲ عدد

سیر : ۴ حبه

کلم برگ کوچک : ۱ عدد

جعفری خردشده : ۱ دسته

آویشن : ۱ تا ۳ شاخه

نمک و فلفل : به میزان کافی

آب : ۳ لیتر

روش تهیه سوپ بادمجان

روش تهیه‌ی این سوپ رژیمی بسیار ساده است. اول سبزیجاتتان را با دقت بشویید و خرد کنید. سپس آن‌ها را داخل آب بریزید. آویشن را هم درسته داخل ظرف بیندازید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بپزد.

سپس آویشن‌ها را از سوپتان خارج کرده و جعفری خردشده را به آن اضافه کنید. نمک و فلفل بزنید و نوش جان کنید.

اگر تصور می‌کنید چنین سوپی در ابتدا با ذائقه‌تان نمی‌سازد می‌توانید مقدار خیلی کمی آب مرغ به آن اضافه کنید.

ترکیباتی که در این سوپ به‌کاررفته است جزو سبزیجات رژیمی و چربی سوز هستند که در ترکیب با هم خواص هم را کامل کرده و یک پیش غذای فوق‌العاده‌ی رژیمی برایتان آماده می‌کنند.

تک فارس » آشپزی » طرز پخت سوپ رژیمی بادمجان