image طرز تهیه سالاد رژیمی آووکادو و نخود

۱- آووکادو، تاهینی، آب نصف لیمو و نخودها را در یک کاسه بریزید. با استفاده از یک چنگال یا سیب زمینی له کن، این مواد را له کنید تا به شکل پوره درشت درآیند.

۲- خیار، کرفس، هویج، شوید و دانه های آفتابگردان را اضافه کرده و مخلوط کنید تا بخوبی ترکیب شوند. با نمک و فلفل طعم دار کنید.

۳- ۴/۱ از این مخلوط نخود را روی نصف یک مافین انگلیسی بگذارید، روی آن ۴ برش گوجه گیلاسی قرار دهید و نوش جان کنید.

مواد لازم

۱ عدد آووکادوی رسیده

۴/۱ فنجان سس سالاد تاهینی یا گادس

۲/۱ لیمو

۱ قوطی ۴۵۰ گرم نخود شسته و آب گرفته

۲/۱ خیار خرد شده

۲ عد ساقه کرفس خرد شده

۱ عدد هویج بزرگ خرد شده

۲ قاشق غذاخوری شوید تازه

۳ قاشق غذاخوری دانه آفتابگردان شور

فلفل و نمک دریا برای مزه

۲ عدد نان مافین انگلیسی

۸ عدد گوجه گیلاسی نصف شده