شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

image شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

بیشتر داوطلبان شب ها به خوردن قهوه و چای روی می آورند تا مدت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند این روش اشتباهی است بهتر است که شب ها قبل از نیمه شب ساعت ۱۲ داوطلبان استراحت را آغاز کنند و صبح ها زودتر از خواب برخیزند، البته خوردن بیش از حد قهوه و چای در شب برای داوطلبان مشکل افزایش تپش قلب را ایجاد میکند.

بهتر است شب ها با خوردن کاهو و ریحان خواب آرامی را داشته باشند، همچنین خوردن دوغ و ماست و یا نصف لیوان شیر به همراه ۲ عدد خرما می تواند خواب خوبی را تجربه کنند.

به داوطلبان کنکور توصیه می شود که در صبح قهوه و چای بنوشند تا تمرکز آنها بیشتر شود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چرا بعضی دردهای جسمی هیچ وقت خوب نمیشوند
  1. کدام میوه ها پوستی شفابخش دارند
  2. راهکارهای مفید برای شما که شب ها خواب راحتی ندارید
  3. کاهش فوری درد و سوزش سوختگی های خفیف در خانه
  4. معرفی خوراکی های مفید برای ماه دوم خانم های باردار
  5. درمان کم خونی خانم ها با مصرف انجیر
  6. لیست کامل غذاهای مفید مقوی و رژیمی

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات