شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

image شب کنکور چی بخوریم که کمتر استرس داشته باشم

بیشتر داوطلبان شب ها به خوردن قهوه و چای روی می آورند تا مدت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند این روش اشتباهی است بهتر است که شب ها قبل از نیمه شب ساعت ۱۲ داوطلبان استراحت را آغاز کنند و صبح ها زودتر از خواب برخیزند، البته خوردن بیش از حد قهوه و چای در شب برای داوطلبان مشکل افزایش تپش قلب را ایجاد میکند.

بهتر است شب ها با خوردن کاهو و ریحان خواب آرامی را داشته باشند، همچنین خوردن دوغ و ماست و یا نصف لیوان شیر به همراه ۲ عدد خرما می تواند خواب خوبی را تجربه کنند.

به داوطلبان کنکور توصیه می شود که در صبح قهوه و چای بنوشند تا تمرکز آنها بیشتر شود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

برای بهبود گردش خون در بدن چه کارهایی مفید است
  1. نکته های غلطی که درباره اگزمای پوستی از قدم وجود داشته
  2. لیست کامل ضررهای قلیان کشیدن برای بدن
  3. آیا کالری موجود در همه غذاها مثل هم هستند
  4. کلم سفید چینی چه خاصیتی دارد
  5. چه بخوریم تا هوش و حواس درست و حسابی داشته باشیم
  6. فایده هایی که مصرف گلاب برای سلامتی دارد

مطالب محبوب

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید