تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

سرویس جدید گوگل جستجو در نامه های الکترونیکی بر اساس سایز نامه

سرویس ایمیل گوگل اکنون به کاربران اجازه می دهد که بر اساس اندازه دقیق پیام ها و تنظیمات زمانی انعطاف پذیرتر، به دنبال ایمیل های شان بگردند. البته اینها تنها دو مورد از قابلیت های جدید فراوان جستجوی جیمیل هستند.
برای مثال شما می توانید با تایپ size:5m یا larger:5m به دنبال ایمیل هایی بگردید که حجمی بیش از ۵ مگابایت دارند. و البته همزمان با عبارت older_than:1y این جستجو را به ایمیل های ارسالی و دریافتی قدیمی تر از یک سال محدود کنید.
البته این تغییرات بخشی از بهبودهای جدید و عمده جیمیل هستند که از جمله آنها می توان به «پیشگویی و تکمیل عبارات بهبود یافته» یا نمایش لحظه ای و فوری نتایج جستجو اشاره کرد.
اگر به یاد داشته باشید، از ماه گذشته جیمیل تست فرمت جدید ارسال و پاسخ پیام ها را شروع کرده است. این شیوه جدید به کاربر امکان می دهد بدون بستن صفحه نوشتن ایمیل و پیش نویس آن، به سراغ دیگر ایمیل هایش هم برود و به مرور آنها بپردازد. از دیگر بخش های آزمایشی جیمیل که به زودی همه گیر می شود، می توان به نمایش عکس پروفایل گیرنده های نامه در کنار اسم آنها اشاره کرد که باعث می شود سریع تر بتوانید لیست گیرندگان را مرور و اصلاح کنید

محصولات معتبر
محصولات معتبر