تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

روش های درمان بوی بد دهان و دندان در خانه

image روش های درمان بوی بد دهان و دندان در خانه

برای بر طرف کردن بوی دهان به جای استفاده از دهانشویه هایی که احساس سوزش و خشکی در دهان ایجاد میکند، برگ های چریش را بجوید.

نعناع یکی دیگر از مواد طبیعی برای خوشبوکردن دهان است. این ماده طبیعی در محصولات متعدد یافت می شود. کافی است با محلولی از چند قطره از روغن نعناع و آب ولرم غر غره کنید تا باکتری های بو زا از بین برود.

مریم گلی برای درمان التهاب لثه

نوشیدن این دمنوش برای رفع التهاب لثه مفید است.خاصیت ضد التهابی این گیاه درد و ورم لثه را بر طرف میکند.غر غره کردن با این گیاه برای رفع گلو درد، زخم دهان و بوی نامطبوع دهان نیز مفید است.

تکفارس آی آر

آلوئه ورا

کافی است ژل موجود در برگ آلوئه ورا را که سر شار از ویتامین E است به قسمت های موثر بمالید تا در کمترین مدت مشکل بر طرف شود.

درمان دندان درد با روغن میخک

روغن میخک را به دندانی که درد میکند بمالید. اما به خاطر داشته باشید که تسکین درد موقت است و هر چه سریع تر باید به دندانپزشک مراجعه کنید .

روغن درخت چای برای پوسیدگی دندان

www.takfars.ir

این روغن بیماری های متعددی از جمله بیماری لثه و پوسیدگی دندان را برطرف میکند.کافی است چند قطره از روغن را به آب ولرم اضافه و غرغره کنید.

کالاندولا التهاب لثه های تان را برطرف میکند

لثه های ملتهب مانع می شود که از خوردن لذت ببرید. اما با غرغره کردن دمنوش این گل می توانید التهاب دندان را بر طرف کنید.برای پیش گیری از بازگشت بیماری به دندانپزشک مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر