تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راه های تمیز نگهداشتن کیف های چرمی

image راه های تمیز نگهداشتن کیف های چرمی

برای پاک کردن لکه های خودکار از کیف چرمی خود، روی سطح آن الکل بمالید. اما برای پیشگیری از کم رنگ شدن چرم، قبل از این کار آن را روی سطح بدون لکه امتحان کنید.

به طور کلی، برای جلوگیری از ترک خوردن یا تغییر رنگ کیف چرمی خود، آنها را دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

بهترین راه برای محافظت از کیف های چرمی این است که آنها را در کیسه های پارچه ای ضد گردوغبار و در تاریکی نگه دارید.

برای از بین بردن لکه های چربی، از پودر بچه استفاده کنید. کافی است روی لکه را کاملاً با پودر بپوشاند و بگذارید یک روز بماند. در صورت نیاز چند بار دیگر این کار را تکرار کنید.

تکفارس آی آر

هفته ای یک بار کیف چرم خود را با یک پارچه میکرو فایبر، از هر آلودگی پاک کنید. همچنین می توانید مانند چرم های طبیعی، از دستمال مرطوب بدون الکل استفاده کنید.

برای پاک کردن خاک یا هر آلودگی دیگری از سطحی خارجی یا داخلی کیف چرم، از صابون استفاده کنید. ترکیب آب گرم و یک قطره مایع شستشو را، به کمک یک اسفنج یا پارچه به سطح کیف بکشید.

هنگام استفاده از مواد شوینده برای محصولات جیر، صابون یا هر مایع دیگر را با پارچه کاملاً خیس پاک کنید، تا لکه پاک کننده روی سطح آن ایجاد نشود.

برای لکه های قوی مثل جوهر، مانند چرم طبیعی از الکل استفاده کنید.

بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع کیف چرم، قرار گرفتن در هوای آزاد است. برای نتیجه بهتر و سریع تر، آن را با روزنامه بپیچید. روزنامه به سرعت بو را به خود جذب میکند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر