تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکاری انتخاب لباس مناسب مهمانی برای خانم ها

۱-انتخاب پیراهن قرمز یا مشکی کوتاه همیشه عالی است و هیچ‌وقت با پوشیدن چنین لباسی بد و نامناسب به نظر نمی‌رسید.

۲-کتان هم مدل بسیار خوبی است. شلوار جین تیره به همراه یک بلوز و تاپ براق یا تزئین شده(سنگ‌دوزی، قلابدوزی یا گلدوزی شده) ظاهر بسیار عالی برای یک میهمانی عصرانه است.

۳-اگر لباس بیرونتان کاملا مشکی یا به رنگ خنثی و تیره است، می‌توانید با انتخاب یک روسری بلند مستطیل شکل با طرحی شیک و شاد، ظاهری متفاوت و مد ایجاد کنید.

۴-لباس‌های خیلی مجلسی و تجملی خود را با لباس‌های معمولی ترکیب کنید. یک بلوز خیلی شیک را با شلوار جین بپوشید یا یک شلورا فلانل( نوعى پارچه پشمى) خاکستری را با تاپ ابریشمی ست کنید. یک لباس میهمانی فوری!

۵-چیزهایی را که هیچوقت با هم نمی‌پوشید، با هم ست کنید تا ظاهری کاملا متفاوت خلق کنید.

تکفارس آی آر

۶-اگر قرار است برای میهمانی لباس بخرید، سعی کنید لباس ویژه و خاصی بخرید که بتوانید آن را بیشتر از یک میهمانی بپوشید و تا مدتی بتوانید از آن استفاده کنید و مد باشد.

۷-یک کیف یا کفش مدروز خودبه‌خود ظاهر شما را به روز می‌کند. برای جاذبه بیشتر می‌توانید کفش براق ساتن را امتحان کنید.

۸-لباس، کفش،کیف و سایر لوازم جانبی براق و فلزی نمونه‌هایی کلاسیک و مد هستند و در سراسر بهار قابل استفاده است.

۹-شلوار را فراموش نکنید. یک کت شلوار رسمی، لباسی بسیار مناسب و عالی برای میهمانی است.

جواهرات و آرایش مناسب

www.takfars.ir

۱۰-اولین وسیله تزئینی که باید به آن توجه کنید یک گردنبند زیبا و جذاب است. برای داشتن ظاهری نسبتا کلاسیک می‌توانید گردنبندی با سنگ‌های مصنوعی مات انتخاب کنید.

۱۱-دومین جواهری که می‌توانید استفاده کنید، یک النگو یا دستبند زیبا است.

۱۲-و سومین جواهر هم یک حلقه بزرگ و شیک است.

۱۳-می‌توانید از تزئینات مو هم استفاده کنید. گیره و کلیپس‌های پر مدل خوبی است. این یک روش ساده و کم خرج برای داشتن ظاهری شاد برای یک میهمانی است.

۱۴- اگر از موی مصنوعی و آرایش موی زیادی استفاده می‌کنید، کمترین جواهرات را انتخاب کنید؛ شما که قصد ندارید این دو با هم رقابت کنند!

۱۵-بهتر است یک مجموعه ست کامل جواهرات را انتخاب نکنید. اگر گردنبند برجسته و بزرگی به گردن دارید، از گوشواره خودداری کنید یا حداقل یک گوشواره کوچک و ساده بیاویزید. برعکس اگر گوشواره‌های بزرگی دارید، از آویختن گردنبند بزرگ و درشت خودداری کنید.

۱۶-یادتان باشد که نباید هیچوقت طوری به نظر برسد که برای شرکت در میهمانی بیش از اندازه تلاش کرده‌اید. شما می‌خواهید بخش مناسب و عالی خودتان را نشان بدهید نه فردی کاملا متفاوت.

محصولات معتبر
محصولات معتبر