تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهکارهای مفید برای تقویت موهای ضعیف و نازک

image راهکارهای مفید برای تقویت موهای ضعیف و نازک

چگونه از پروتئین برای درمان موهای خود استفاده کنیم

رژیم غذایی: مرغ، تخم مرغ، حبوبات و ماهی منابع خوبی از پروتئین محسوب می‌شوند. به عنوان مثال ماهی قزل‌آلا، اسیدهای چرب امگا ۳ دارد که از پوست سر محافظت کرده و باعث رشد سالم مو می‌شود.

بسته‌های پروتئینی:

بسته‌های پروتئینی یک راه حل سریع و راحت برای رفع شکستگی و آسیب مو است. می‌توانید این بسته‌ها را از داروخانه‌های محلی تهیه کنید و هر کدام را یک بار در ماه استفاده کنید.

تکفارس آی آر

ماسک مو:

ماسک مو درمانی ساده است که می‌توانید به عنوان نرم کننده نیز استفاده کنید. این روش را می‌توانید بارها به کار ببرید.

درمان عمقی:

درمان عمقی باعث رطوبت‌رسانی و تحریک ریشه برای رشد مطلوب می‌شود. شما می‌توانید این درمان را یک یا دو بار در ماه انجام دهید.

محصولات مختص بازسازی:

www.takfars.ir

محصولات مختص بازسازی، نرم کننده‌های سرشار از پروتئین هستند که برای موهای آسیب دیده از مواد شیمیایی یا حرارت ساخته می‌شوند.

مواد طبیعی:

با تعدادی تخم مرغ، مایونز و آووکادو ماسک پروتئین درست کنید. بر حسب نیاز موهایتان یک هفته در میان از این ماسک استفاده کنید.

از این روش‌های درمانی برای درمان شکستگی مو، آسیب شیمایی مو، آسیب حرارتی مو و برای درمان موهای بسیار متخلخل استفاده کنید.

اما مراقب باشید:

استفاده بیش از حد از پروتئین موهایتان را خشک و در نتیجه شکننده می‌کند. بر حسب نیاز موهایتان از درمان‌های مناسب استفاده کنید. هنگام استفاده از محصولات مختلف، برچسب افزودنی‌های مفید آن‌ها را بررسی کنید. مواد افزودنی مفید مانند کلاژن برای بهبود حالت ارتجاعی مو، کراتین برای تقویت تار مو، پروتئین‌های گیاهی برای جذب رطوبت و پروتئین‌های ابریشمی برای نرم کردن مو مفید هستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر