تک فارس

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

تک فارس
پزشکی سلامتی

راهکارهای علمی پر شدن صورت و چاق شدن بدن

image راهکارهای علمی پر شدن صورت و چاق شدن بدن

۱- غذاهای مغذی بخورید که سرشار از کالری هستند. بعنوان مثال نان‌های سبوسدار، سبزیجاتی مانند آواکادو و سیب زمینی، لوبیا قرمز، گوشت قرمز، مرغ و ماهی.

۲- میزان کالری وعده‌های غذایی خود را افزایش دهید. مثلا به غذاهایی که می‌توانید پودر شیر اضافه کنید، زیتون و آواکادو به ساندویچ‌هایتان بیفزایید و به سس پاستای خود گوشت اضافه نمایید.

۳- هیچ وعده‌ی غذایی را نادیده نگیرید. یادتان باشد که برای افزایش وزن باید در مصرف مواد غذایی ثابت قدم باشید. هر روز حداقل سه وعده‌ی غذایی کامل و دو میان وعده‌ی مغذی داشته باشید.

مطلب مرتبط:  چند برنامه غذایی برای افزایش سریع وزن

تکفارس آی آر

۴- میزان غذای هر وعده‌تان را افزایش دهید. مثلا برای ناهار یک بشقاب اضافه پاستا بخورید یا اینکه در صبحانه‌ی غله‌ایتان دو موز به آن اضافه کنید.

۵- زمانی که قدرت انتخاب دارید، غذایی را انتخاب کنید که کالری بیشتری دارد. بعنوان مثال کالری ذرت به مراتب از لوبیا بیشتر است.

۶- آسوده خاطر باشید و حواستان باشد که بی‌قراری بیش از حد کالری بیشتری می‌سوزاند!

۷- به برنامه‌ی ورزشی خود تمرین با وزنه را بیفزایید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا در عوض چربی، توده‌ی عضلانی بسازید.

۸- میزان کالری که دریافت می‌کنید را با مقداری که می‌سوزانید متعادل کنید. احتیاج دارید تا بیش از آنچه که می‌سوزانید، انرژی دریافت کنید. حتی شاید نیاز باشد تا کمی از شدت برنامه‌ی ورزشی‌تان کاهش دهید.

www.takfars.ir

نکات و هشدارها

شما برای هر مشکل فیزیکی، همچون عدم تعادل هورمون‌ها باید با چهارچوبی که یک پزشکی یا متخصص برای شما ترسیم می‌کند حرکت کنید تا بتوانید وزن خود را افزایش دهید و کمی چاق شوید. پزشک، ممکن است توصیه‌های خاص دیگری را نیز برای شما تجویز کند.

اگرچه ممکن است مصرف شیرینی‌جات و چربی بیش از حد برای افزایش وزن منطقی بنظر برسد، اما از این کار خودداری کنید. چربی و روغن را در حد متعادل مصرف کنید، این‌ها نباید بیشتر از ۳۰٪ کالری دریافتی شما را تشکیل دهند.

هشدار مهم: موارد توصیه شده درمانی در این نوشته صرفا برای مشکلات ساده می باشد، در صورت داشتن مشکل پزشکی جدی یا هر نوع حساسیت، لطفا قبل از هر اقدامی حتما به پزشک مراجعه کنید.

  1. روش های جالب علمی و خانگی کوچک کردن شکم بزرگ
  2. چند راه ساده برای سلامتی بیشتر
  3. آیا نوشیدن شیر در فصل پائیز و زمستان مفید تر است
  4. چرا بعضی چهره ها از سن خود بیشتر نشان می دهند
  5. اشتباهاتی که در فصل سرما باعث مریض شدن ما می شود
معنی جفت شدن ساعت و دقیقه در زمان های مختلف چیست

مطالب محبوب

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

مطالب پربازدید