راهکارهای تقویت استخوان در فرزندان خود از کودکی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

راهکارهای تقویت استخوان در فرزندان خود از کودکی

image راهکارهای تقویت استخوان در فرزندان خود از کودکی

▪ تامین یک منبع خوبی از کلسیم در هر وعده غذایی، مانند شیر، پنیر، ماست، بادام، انجیر، کلم بروکلی، سویا، شلغم با کلسیم اضافه شده.

▪ استفاده از تابش نور خورشید طبیعی برای جذب ویتامین D بیشتر. همچنین تخم مرغ، ماهی چرب و غذاهای غنی شده نظیر شیر و آب پرتقال مصرف شود.

▪ به فرزند خود لوبیا سیاه و سفید، اسفناج، کره بادام زمینی، بادام، لوبیا، آووکادو و نان گندم کامل، که منابع خوبی از منیزیم هستند، بدهید.

▪ لوبیا سبز، نخود فرنگی یا سبزیجات برگدار سبز (مانند کلم، کلم بروکلی و اسفناج) را به خاطر داشتن ویتامین K به فرزندتان بدهید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

خوراکی های سالم و مقوی جایگزین تنقلات مصنوعی و مضر
  1. خوراکی های مضر برای سنگ کلیه
  2. ۷ راز جادویی برای لاغری سریع تر
  3. قبل از شروع رژیم غذایی این مطلب را بخوانید
  4. چرا با وجود ورزش زیاد و رژیم باز هم شکم کوچک نمیشود
  5. آیا می دانستید شکستن قولنج گردن مغز شما را خواهد کشت
  6. چای سبز بنوشید تا دندان های سالمی داشته باشید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات