تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای افراد قد بلند

اگر نیم‌تنه بالایی اندام شما بلندتر است و دوست دارید آن را کوتاهتر نشان بدهید از مدل‌هایی که خط کمر بالایی دارند استفاده کنید، مانند شلوارهایی که خط کمر بالا و پاچه‌های گشادی دارند. این مدل باعث می‌شود که نیمتنه بالایی کوتاهتر به نظر برسد و در اندام شما تناسب بیشتری ایجاد می‌‌کند، همچنین باعث می شود که اندامتان به فرم ساعت شنی نزدیک‌تر بشود. بلوز و یقه نامتقارن لباس(مانند شکل بالا) هم کمتر به شانه‌های بزرگ تاکید میکند و آن را کوچکتر نشان می‌دهد.

لباس‌های چند تکه و کت دامن

لباس‌های چند تکه مثل کت و دامن یا پیراهن و کت، همچنین انتخاب رنگی متفاوت برای قسمت بالاتنه و پایین‌تنه لباس، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید.

دامن‌‌های خیلی کوتاه پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد؛ لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد هم به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد، پس از پوشیدن چنین مدل‌هایی خودداری کنید.

آستین مناسب

تکفارس آی آر

بیشتر خانم‌های قد بلند بازوها و دست‌های دراز و باریکی دارند. بهترین راه حل برای این مشکل این است که تی‌شرتی بپوشید که آستین‌های آن تا مچ دستتان باشد، سپس روی آن بلوز و کتی بپوشید که آستین آنها کوتاهتر است و به سمت بالا جمع شده است(مانند تصویر بالا)، در این صورت دست‌های شما به چند بخش متفاوت تقسیم می‌شود و کوتاهتر به نظر می‌رسد.

اگر پاهای خیلی بلندی دارید

برای خانم‌هایی که بلند و لاغر هستند، انتخاب پیراهنی که به شکل خطی ای- شکل است (از بالا به پایین به تدریج گشاد می‌شود) گزینه بسیار خوبی است و اندام لاغر را پهن‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهد. شما می توانید رنگ مشکی را برای لباس خود انتخاب کنید، اما بهتر از بافت‌ها و جنس‌های متفاوتی باشد تا همانطور که گفتیم خطی یکدست ایجاد نکند( مثل این پیراهن سنگ دوزی و مروارید دوزی شده که با ساق براق پوشیده شده است. )

محصولات معتبر
محصولات معتبر