تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود و معرفی نحوه عملکرد نرم افزار تغییر چهره فیس اپ faceapp

دانلود برنامه faceapp برای اندروید و ios

image دانلود و معرفی نحوه عملکرد نرم افزار تغییر چهره فیس اپ faceapp

اگر میخواهید بدانید در آینده و در سنین پیری چه شکلی خواهید شد و یا اینکه سنی از شما گذشته و میخواهید دوباره خود را جوان ببینید این برنامه شگفت انگیز به شما میکند.

فیس اپ محصولی از استودیوی وایرلس لب می باشد که پس از محبوب شدن در پلتفرم آی او اس اپل چند روز پیش نسخه اندروید برنامه هم منتشر کرد تا کاربران اندرویدی نیز بتوانند تصاویر خود را تغییر دهند.

به دلیل آنکه فیس اپ از یک شبکه عصبی پیچیده هوشمند برای تغییر صورت استفاده میکند، تمامی خروجی هایش نیز به طرز شگفت انگیزی واقعی به نظر می رسند . مانند تصاویر زیر :

تکفارس آی آر

image دانلود و معرفی نحوه عملکرد نرم افزار تغییر چهره فیس اپ faceapp

برای استفاده از برنامه faceapp باید به اینترنت متصل باشید. پردازش چهره ها در سرورهای این اپلیکیشن انجام می شود. اما بدون شک در نسخه های بعدی امکان اعمال فیلتر در حالت آفلاین هم به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

image دانلود و معرفی نحوه عملکرد نرم افزار تغییر چهره فیس اپ faceapp

فیس اپ چهره انسان ها را تشخیص می دهد، بنابراین فرقی نمیکند که چهره خودتان را به آن بدهید یا یک کاراکتر کارتونی. اپلیکیشن بعد از اینکه عکس مد نظرتان را بارگذاری کرد، چند افکت مختلف در اختیارتان میگذارد تا بین آن ها جابجا شوید.

متاسفانه تعداد این افکت ها بسیار کم بوده و به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسند. نکته دیگر اینکه از همه شان نمی توانید در حالت تمام صفحه استفاده کنید. مثلا تغییر ج.ن.س.یت که شاید محبوب ترین افکت این اپلیکیشن محسوب شود را نمی توانید روی عکس های کامل اعمال کنید، بلکه باید عکس تان را در سایز کوچک و کنار سه عکس دیگر در قالب یک کلاژ ببینید.

www.takfars.ir

البته خروجی های اپلیکیشن به قدری جالب و خنده دارند که محدودیت هایش خیلی به چشم نیایند. این خروجی ها را می توانید به شکل عکس تحویل بگیرید، یا اینکه چند عکس را کنار هم گذاشته و از آن ها یک تصویر متحرک GIF بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تیم توسعه دهنده فیس اپ اعلام کرده که به زودی افکت ها و فیلترهای جدیدی هم به اپلیکیشن اضافه میکند تا از دستکاری چهره ها با آن لذت بیشتری ببرید.

اما یکی از نگرانی هایی که در مورد اپلیکیشن های این چنینی وجود دارد، احتمال ذخیره شدن تصاویر در سرور و سوء استفاده از آن هاست. در همین خصوص مدیر عامل شرکت سازنده فیس اپ به کاربران اطمینان خاطر داده که تصاویر این اپلیکیشن بعد از پردازش، بلافاصله از سرورها پاک می شوند و همچنین به این موضوع اشاره داشته که فیس اپ بر خلاف اپلیکیشنی مثل Meitu، دسترسی های نامربوطی مثل موقعیت جغرافیایی را از کاربران طلب نمیکند که با یک چک ساده می توانید از این موضوع مطمئن شوید.

در مجموع فیس اپ از آن اپلیکیشن هایی نیست که بتوان ساده از کنارش عبور کرد. توصیه می کنیم که حتما آن را دانلود کرده و از تغییر دادن چهره ها با آن لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Face App

افزودن لبخند زیبا

مشاهده چهره جوان تر یا پیر تر خود

جذاب تر شدن

تغییر ج.ن.س.یت

استفاده از هوش مصنوعی

و …

تک فارس

برای دانلود نرم افزار face app روی لینک های زیر کلیک کنید :

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود نسخه آی او اس از اپل استور

محصولات معتبر
محصولات معتبر