تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود رایگان ویرایشگر عکس فتوشاپ فیکس برای اندروید

اپ جدید فوتوشاپ یک سر و گردن از همه ابزارهای ویرایش عکس بالاتر است. ابزارهایی که در این اپ جدید در اختیار کاربران قرار گرفته شامل Liquify (ابزاری برای تشخیص صورت که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با انواع حالت‌های صورت بازی کند) به‌همراه Heal؛ Smooth؛ کاهش قرمزی چشم؛ spot heal و حتی یک clone stamp است.

image دانلود رایگان ویرایشگر عکس  فتوشاپ فیکس برای اندروید

از طرفی؛ به‌دلیل محبوبیت بالای اینستاگرام؛ کاربران می‌توانند از فوتوشاپ فیکس برای افزودن افکت یا کم کردن فوکوس عکس استفاده کنند. علاوه بر آن؛ مشخصه‌های عمومی‌تر مانند رنگ و ابزار نقاشی نیز می‌توانند ویرایش شوند. هم‌چنین آشکارسازی؛ اشباع؛ کنتراست و … نیز قابل ادیت هستند.

شاید کاربر در حال کار بر روی یک عکس روی دستگاه اندرویدی خود باشد؛ ولی بعد از آن تصمیم بگیرد به دسکتاپ سوئیچ کند و کارش را ادامه دهد. ادوبی فکر این‌جا را هم کرده و CreativeSync را ارائه کرده است. با این امکان؛ تمام ادیت‌های انجام شده در داخل یک فایل PSD لایه‌دار جمع می‌شود. کاربر می‌تواند کارش را از همان جایی که قطع کرده بود؛ ادامه دهد.

image دانلود رایگان ویرایشگر عکس  فتوشاپ فیکس برای اندروید

تکفارس آی آر

اما برای استفاده از CreativeSync باید یک نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت ویژه؛ نیاز به اشتراک Creative Cloud است.

اگر به هر دلیل؛ کاربران تمایل نداشته باشند تا به ادوبی هزینه پرداخت کنند؛ می‌توانند هم‌چنان ازفوتوشاپ فیکس روی اندروید استفاده کنند. ولی فقط روی دستگاه اندروید. چیزی که برای استفاده کاربران آماتور کافی است.

اگر شما هم مدت‌های زیادی منتظر عرضه نسخه اندروید فوتوشاپ فیکس بودید؛ بالاخره انتظارها به سر رسید. زمان آن رسیده که با امکانات این اپلیکیشن فوق‌العاده قدرت‌مند جذابیت‌های بیشتری به عکس‌های‌تان بیافزایید. برای دانلود فتوشاپ فیکس می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

image دانلود رایگان ویرایشگر عکس  فتوشاپ فیکس برای اندروید

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر