تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود بهترین برنامه اذان گو اندروید با قابلیت انتخاب صدای موذن

image دانلود بهترین برنامه اذان گو اندروید با قابلیت انتخاب صدای موذن

اپلیکیشن اذان گوی تیم نشر معارف را می توان بدون شک یکی از بهترین محصولات نرم افزاری این حوزه دانست؛ ابزاری که با پخش اذان، نمایش اوقات شرعی، قبله نما و قابلیت های جالبی مثل زمان باقی مانده تا قضا شدن نماز، یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که کاربران مسلمان میتوانند از آن در موبایل و تبلت هایشان بهره ببرند.

اذان گو از همه نظر یک اپلیکیشن استاندارد و در سطح بین المللی است؛ هم رابط کاربری زیبا و آبرومندی دارد، هم برای دو پلتفرم پر مخاطب iOS و اندروید عرضه شده و مهم تر از همه محتوایش را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی به کاربرانش ارائه میکند.

وقتی که اذان گو را در موبایل هوشمندتان داشته باشید، دیگر لازم نیست که برای چک کردن اوقات شرعی و وقت اذان به تلویزیون و اینترنت متوسل شوید. وقتی که موعد اذان برسد، اپلیکیشن با صدای موذنی که خودتان انتخاب میکنید اذان می گوید. ضمنا برای اینکه نمازتان قضا نشود هم می توانید اپلیکیشن را طوری تنظیم کنید که مثلا نیم ساعت پیش از رسیدن اذان بعدی، به شما بابت این موضوع با یک نوتیفیکیشن هشدار بدهد.

اذان گو برای محاسبه زمان اذان و اوقات شرعی، در حالت پیش فرض از فرمول مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران استفاده میکند. اما برای کاربران اهل سنت و ساکن کشورهای دیگر امکانی فراهم شده تا از فرمول محاسبه مراکز دیگری مثل دانشگاه علوم اسلامی کراچی، انجمن اسلامی آمریکای شمالی و … هم استفاده کنند.

تکفارس آی آر

image دانلود بهترین برنامه اذان گو اندروید با قابلیت انتخاب صدای موذن

اذان گو به غیر از مواردی که گفتیم، یک قبله نمای بسیار دقیق و کاربردی هم دارد که با استفاده از جی پی اس موقعیت قبله را در هر نقطه از دنیا برایتان به نمایش در می آورد. تقویم شمسی و قمری اپلیکیشن نیز علاوه بر نمایش رویدادهای ملی، پوشش خوبی از رویدادهای مذهبی هم دارد و مناسبت های مهم را از طریق نوتیفیکیشن به اطلاع تان می رساند.

این اپلیکیشن کاربردی کاملا رایگان است، و از مزایایش می توانید در دو پلتفرم iOS و اندروید استفاده کنید.

image دانلود بهترین برنامه اذان گو اندروید با قابلیت انتخاب صدای موذن

اذان گو

www.takfars.ir

قیمت: رایگان

سازنده: نشرمعارف

سیستم عامل: iOS و اندروید

حجم: ۴۴.۳ / ۲۶.۸ مگابایت

دانلود:

اپ استور

گوگل پلی

کافه بازار

محصولات معتبر
محصولات معتبر