خوراکی های مفید برای تقویت حافظه

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

خوراکی های مفید برای تقویت حافظه

image خوراکی های مفید برای تقویت حافظه

داشتن یک رژیم غذایی مناسب و موثر برعملکرد مغز و تقویت حافظه، باعث خون رسانی بهتر به مغز شده و به همان میزان بر سلامت قلب و بهبود عملکرد آن نیز تاثیر خواهد گذاشت. تحقیقات نشان داده است که رژیم مدیترانه ای در تقویت حافظه و ایجاد هوشیاری در مغز بسیار موثر است.

در این رژیم مصرف چهار گروه از مواد غذایی پیشنهاد می شود:

انواع سبزیجات

مصرف مقدار مناسب سبزیجات به ویژه کلم، بروکلی و سبزیجاتی با برگ سبز تیره مانند اسفناج می تواند به تقویت حافظه کمک کند.

تکفارس آی آر

گیلاس، توت فرنگی و انواع توت

این میوه ها منبعی غنی از آنتوسیانین و فلاونوئید هستند که به بهبود عملکرد حافظه کمک فراوانی میکنند.

اسیدهای چرب امگا ۳

از جمله عناصر لازم برای سلامت مغز، اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت حافظه افراد جوان کمک شایانی میکنند. غذاهای دریایی، ماهی های چرب مانند سالمون، ماهی تن، ساردین برخی از بهترین منابع امگا سه هستند.

انواع آجیل و بویژه گردو

www.takfars.ir

آجیلها به دلیل دارا بودن میزان زیادی از مواد مغذی و معدنی ضروری، تاثیر بسیاری بر عملکرد قلب، مغز و حافظه دارند، بنابراین مصرف روزانه آنها را فراموش نکنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چه کنیم تا بچه های کوچک به شیر خوردن علاقه مند شوند
  1. خوراکی هایی برای تقویت حافظه و یادگیری بهتر درس ها

  2. خوراکی های مفید برای درمان کبد چرب

  3. وقتی خوراکی خاصی دلمان می خواهد آیا مریض هستیم

  4. خوراکی های تقویتی برای قبل تمرین بدنسازی

  5. خوراکی هایی که به شما انرژی زیادی می دهند

  6. خوراکی های مضر برای سنگ کلیه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات