تک فارس

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

تک فارس
پزشکی سلامتی

خوراکی هایی که ویتامین E دارند

image خوراکی هایی که ویتامین E دارند

۱. تخمه / روغن آفتابگردان

هم تخمه و هم روغن آفتابگردان منابع خوبی از ویتامین ای هستند. پس دفعه‌ی بعدی که به سراغ ماهی‌تابه تان رفتید، یادتان باشد که روغن آفتابگردان را فراموش نکنید.

۲. آجیل

تقریبا تمام آجیل‌ها، مخصوصا بادام سرشار از ویتامین ای هستند. اگر میخواهید مصرف ویتامین ای را افزایش دهید، گهگاه یک مشت بادام، فندق یا بادام زمینی میل کنید.

تکفارس آی آر

۳. اسفناج

غذاهایی وجود دارند که میتوانند در زمینه‌ی فواید سلامتی که دارند با هر چیز دیگری رقابت کنند. اسفناج جدای از اینکه منبع ویتامین ای است، مخزنی سرشار از مواد مغذی حیاتی نیز هست. شما می توانید اسفناج را در محدوده‌ی وسیعی از خوردنی ها از سالاد گرفته تا انواع ساندویچ مصرف نمایید.

۴. کلم بروکلی

یک ماده‌ی غذایی مغذی دیگر بروکلی است که پر از فواید مختلف است. می توانید آنرا همانطور تر و تازه و خام و یا بصورت بخارپز میل کنید. اما اگر واقعا مراقب سلامتی‌تان هستید به هر شکلی که می توانید کلم بروکلی را از دست ندهید.

۵. برگ شلغم

www.takfars.ir

فقط خود شلغم خوردنی نیست، بلکه برگش نیز قابل استفاده است، برگ شغلم یک منبع خوب ویتامین ای است. اشتباه نگفته ایم اگر بگوییم که برگ شلغم از خود شلغم با تمام ویتامین‌ها و کلسیمی که دارد، مغذی تر است.

۶. گوجه فرنگی

گوجه فرنگی تازه، سس گوجه، رب گوجه و فهرستی بزرگ از محصولات بر پایه گوجه فرنگی پیش پای ماست. اگر علاوه بر سلامتی به دنبال خوشمزگی و تنوع هم هستید، نیازی نیست ادامه‌ی این متن را بخوانید. گوجه فرنگی پدر تمام گیاهان و سرشار از ویتامین ای است.

۷. برگ خردل

اگر بدنبال ویتامین ای هستید، سبز رنگی است که باید بدنبالش بگردید. برگ خردل هم منبع خوبی از این ویتامین است، اگر میخواهید بیشتر از آن بهره ببرید، یادتان باشد که آنرا کاملا تازه و خام یا اینکه بصورت نیم پز بخورید.

۸. کره بادام زمینی

منتظر چه هستید؟ یک شیشه کره بادام زمینی بخرید و در آن شیرجه بزنید. یک قاشق غذاخوری از کره بادام زمینی چیزی حدود ۱.۲۵ میلی گرم ویتامین ای دارد.

۹. فلفل دلمه

بهترین نوع این فلفل که پر از ویتامین ای است، انواع قرمز آن است. جدای از ویتامین ای، این فلفل‌ها سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان‌های دیگری نیز هستند.

۱۰. غلات صبحانه یا کورن فلکس

تک فارس

بین برندهای مختلف غلات صبحانه، ویتامین‌های آنها نیز متفاوت است. از اینرو پیش از خرید به جدول ارزش غذایی آنها توجه کنید. کورن فلکس یک انتخاب عالی برای صبحانه‌ی شماست. این محصولات جدای از دوز مناسب ویتامین ای، تمام مواد غذایی و معدنی مورد نیاز بدنتان را فراهم می‌کنند.

هشدار مهم: موارد توصیه شده درمانی در این نوشته صرفا برای مشکلات ساده می باشد، در صورت داشتن مشکل پزشکی جدی یا هر نوع حساسیت، لطفا قبل از هر اقدامی حتما به پزشک مراجعه کنید.

  1. معرفی خوراکی های مفید و چربی سوز تضمینی
  2. خوردن این خوراکی ها خستگی را در بدن شما نابود میکند
  3. چطور فقط با خواب و خوراکی های مناسب به آرامش برسید
  4. خوراکی های مفید برای درمان آپنه خواب
  5. خوراکی هایی که کبد شما را قوی میکنند
معنی جفت شدن ساعت و دقیقه در زمان های مختلف چیست

مطالب محبوب

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

مطالب پربازدید