تک فارس

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

تک فارس
پزشکی سلامتی

خوراکی هایی که خوردن آنها شکم و پهلو را کوچک میکند

image خوراکی هایی که خوردن آنها شکم و پهلو را کوچک میکند

آجیل و دانه ها

خوردن بادام بطور کلی ممکن است به کاهش وزن در ناحیه میانی بدن کمک کند. روزی ۱.۵ اونس بادام هرروزه باید مصرف کنید که برای سلامتی و کاهش چربی ها مفید خواهد بود.افرادی که بادام م یخورند چربی های بدن خود را از دست می دهند و تغییرات سالمی در سطح کلسترول خون آنها صورت می گیرد.

مصرف این مقدار کم در واقع اثبات نمیکند که آجیل ها در کاهش چربی شکم نقش دارند.اما می توان گفت که بادام حداقل کمک خوبی بشمار می آید. با مصرف بادام بعنوان میان وعده میزان مواد مغذی دریافتی خود را افزایش دهید چرا که سرشار از چربی های اشباع نشده است که برای سلامت قلب مفید می باشند و همچنین مواد معدنی موجود در آن نظیر منیزیم و فسفر نیز در سلامت بدن نقش دارند. فقط توجه داشته باشید که در مصرف آن زیاد روی نکنید. هر ۱.۵ اونس بادام حاوی ۲۴۳ کالری است.

میوه و سبزیجات

تکفارس آی آر

برنامه کاهش وزن شما باید حاوی میوه و سبزیجات فراوان باشد. تفاوتی ندارد که د رمیان وعده یا وعده های غذایی از آنها مصرف کنید.این مواد غذایی مسلما باعث کاهش چربی بدن شده و از سایز دور کمر شما می کاهند. نکته مهم اینکه این مواد غذایی ممکن است مانع ایجاد برآمدگی شکمی شوند. میوه و سبزیجات کالری کمی دارند بطور مثال یک هویج بزرگ تنها ۳۰ کالری دارد و یا یک سیب متوسط و یک موز حدود ۱۰۰ کالری دارند. شما می توانید از آنها بعنوان میان وعده استفاده کرده و لذت ببرید.

سعی کنید با استفاده از هویج ، لوبیا ، حمص و گوجه فرنگی یک سالاد سالم تهیه کنید و بعنوان میان وعده میل نمایید و یا از یکعدد میوه در میان وعده استفاده کنید.

اسموتی چای سبز

چای سبز اساسا بدون کالری است که افرادی که بدنبال کاهش وزن هستند از آن استفاده می نمایند. چای سبز حاوی یکسری مواد شیمیایی گیاهی است که کاتشین نامیده می شوند و به شما در کاهش چربی های شکمی کمک میکنند. همچنین این نوع چای ارزش غذایی بیشتری دارد و شما می توانید از مزایای کاتچین و کافئین با نوشیدن چای سبز بهره مند شوید. سعی کنید یک میان وعده پربارتر تهیه کنید و آن اسموتی چای سبز است. چای سبز سرد را با یک فنجان تمشک منجمد ، چند برگ نعناع و تعدادی یخ مخلوط کنید این اسموتی حدود ۷۰ کالری دارد. گاهی می توانید با اضافه کردن مقداری خامه یا شیر بدون چربی میزان کالری آن را تا حدود ۱۵۰ افزایش دهید.

نکاتی جهت سوزاندن چربی شکم

www.takfars.ir

مهمترین عنصر در هر برنامه کاهش وزن برنامه ریزی است. اگر بدنبال خوردن میان وعده هستید سعی کنید از تنقلات مضر استفاده نکنید. زیرا یکی از بدترین مواردی است که می تواند در برنامه کاهش وزن شما اختلال ایجاد کند. زیرا می توانید مقدار زیادی از این اسنک های سبک استفاده کنید بدون اینکه سیر شوید اما در واقع میزان کالری آنها چندین برابر میان وعده هایی است که سریعا احساس سیری در شما ایجاد میکنند.

هشدار مهم: موارد توصیه شده درمانی در این نوشته صرفا برای مشکلات ساده می باشد، در صورت داشتن مشکل پزشکی جدی یا هر نوع حساسیت، لطفا قبل از هر اقدامی حتما به پزشک مراجعه کنید.

  1. معرفی بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام در گوشی اندروید
  2. چای سبز مفید یا مضر برای سلامتی
  3. معرفی نوشیدنی های زمستانی برای سلامت قلب
  4. اثرات جادویی خوردن انجیر روی سلامتی و زیبایی
  5. پودر قابل تزریق اوگزالی پلاتین عوارض جانبی موارد مصرف منع دارویی
معنی جفت شدن ساعت و دقیقه در زمان های مختلف چیست

مطالب محبوب

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

مطالب پربازدید