خوراکی هایی که اجازه نمی دهند شکم شما کوچک شود

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

خوراکی هایی که اجازه نمی دهند شکم شما کوچک شود

image خوراکی هایی که اجازه نمی دهند شکم شما کوچک شود

▪ نوشیدنی های گازدار شیرین را کنار بگذارید

بله احتمالا بسیار شنیده اید که مصرف این نوع از نوشیدنی ها، عادت چندان خوبی به شمار نمی رود. اگر واقعا مایل به نجات یافتن از شر چربی های شکمی هستید باید این نوع نوشیدنی ها شیرین و گازدار را کنار بگذارید.

حتی انواع کم کالری آن باعث پایین آوردن سطح سوخت و ساز بدن می شوند و تخمین زده می شود که با نوشیدن آنها در بدن تان چربی جمع خواهد شد.

▪ دیگر آدامس نخَرید

تکفارس آی آر

زمانی که آدامس می جوید، مغز و معده شما این پیام را دریافت میکنند که وعده ایی غذایی به سمت بدن نزدیک می شود. علاوه بر این، آدامس باعث تولید بیشتر اسید معده می شود و در نتیجه احساس گرسنگی بیشتری خواهید کرد.

▪ به رژیم غذایی کم نمک روی آورید

این را به خاطر داشته باشید که شکر و نمک را خصوصا اگر فشارخون بالایی دارید، در حداقل میزان مصرف قرار دهید. نه تنها مصرف بیش از اندازه نمک برای بدن ضرر دارد بلکه آب اضافه را در داخل بدن نگه می دارد که می تواند مانع از سوزاندن چربی های شکمی شود.

▪ با تمام فست فودها خداحافظی کنید

بر هیچ کس پنهان نیست که تمامی فست فودها با دارا بودن کالری فراوان، میتوانند از بسیاری از جهات برای بدن مضر باشد. البته این دلیل برای بسیاری از افراد و به تنهایی نمی تواند توجیه کافی ای برای کنار گذاشتن آن باشد.

www.takfars.ir

اما شاید اگر بدانید که کنار گذاشتن آن می تواند در از بین بردن نفخ بد شکمی تاثیر داشته باشد، مصصم تر شوید.

▪ خوردن سس مایونز را فراموش کنید

اگر از طرفداران خوردن سالاد با سُس مایونز هستید باید بدانید که این سُس و بسیاری دیگر از انواع سُس ها، دربرگیرنده ۸۰ درصد چربی هستند. بهترین راه آن است که این سُس را با پوره سبزیجات یا سُس گوجه فرنگی خالص جایگزین کنید.

▪ به هوس خوردن سیب زمینی سرخ کرده نه بگویید

حتی اگر از طرفداران این ماده خوراکی هستید بهتر است هرچه زودتر خوردن آن را کنار بگذارید. سیب زمینی سرخ کرده درست همانند سرخ کردنی های دیگر، مانند یک اسنفج، چربی های اشباع شده را جذب میکند.

چه باورتان بشود و چه نشود، چربی های اشباع شده بر روی عملکرد مغز تاثیر می گذارند بنابراین باعث افزایش قابل توجهی وزن اضافه در بدن خواهند شد. ممکن است گاهی و بدون آنکه متوجه باشید، ۳۰ تکه از آن را بخورید.

▪ خوردن بستنی را برای خود ممنوع کنید

این مورد برای تان کاملا آشکار است، این طور نیست؟ مواد خوراکی که از شکر فراوانی تشکیل شده اند، باعث افزایش قابل توجهی چربی شکمی می شوند. این نوع چربی، مخاطره آمیزترین نوع چربی برای بدن به شمار می رود.

▪ غذاهایی که باعث نفخ می شوند را کنار بگذارید

حتی لاغرترین افراد هم بعد از خوردن خوراکی هایی که ایجاد نفخ و گاز میکنند، شکم شان اندکی برآمده می شود. اگر این موضوع برای تان اهمیت دارد، از خوردن چنین موادی پرهیز کنید و برای افزایش سوخت و ساز بدن نیز ورزش کنید.

تک فارس

▪ سراغ محصولات بدون شکر نروید

غذاهایی که دارای شکر جایگزین از جمله polyalcohols هستند عمدتا توسط افراد مبتلا به دیابت به کار گرفته می شوند. حتی این خوردنی های بدون شکر هم میتوانند باعث برآمده شدن شکم شما شوند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

نشانه های هشدار دهنده عفونت ادراری نوزادان
  1. غذاهای بسیار مفید برای داشتن پوستی سالم و جوان
  2. راه های تشخیص چشم ضعیف شده همراه با عکس و علت
  3. آیا استفاده طولانی از هندزفری باعث عفونت گوش میشود
  4. دفع ادرار به صورت ایستاده کاری درست یا غلط
  5. چه کنیم بعد از غذا خوردن اذیت نشویم
  6. چرا مصرف قند تا این حد برای سلامتی مضر است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات