خوراکی های مضر و خطرناک برای بدنساز ها

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

خوراکی های مضر و خطرناک برای بدنساز ها

image خوراکی های مضر و خطرناک برای بدنساز ها

۱-نوشیدنی‌های ورزشی

هر چند برخی از ورزشکاران حرفه‌ای به خوردن بعضی نوشیدنی‌های ورزشی پس از ساعت‌ها تمرین مثلا برای موفقیت در ماراتن نیاز دارند تا دوباره سطح الکترولیت بدن متعادل شود اما بهتر است در تمرینات ورزشی بدنسازی به نوشیدن آب اکتفا کنید. از نوشیدنی‌های ورزشی اجتناب کنید زیرا معمولا به ازای هر ۵۰ کالری، ۱۴ گرم شکر و مواد قندی را در خود جا داده‌اند که مانع از رسیدن بدنتان به وزن مناسب می‌شود.

۲-سوداهای رژیمی

نوشیدن نوشابه‌های رژیمی را نیز متوفق کنید. این گونه نوشیدنی‌ها فریب‌دهنده‌اند و احتمالا باعث می‌شود کالری بیشتری با تصور این‌که رژیمی هستند در طول روز به بدنتان وارد کنید و در نتیجه همان مانعی را پیش رویتان بگذارند که جلوی رسیدن به وزن مناسب و ماهیچه‌سازی می‌شود

تکفارس آی آر

۳-کوکتل‌های پروتئینی

یکی از مواد غذایی که باید از مصرف آن خودداری کنید سه وعده غذای پروتئینی است زیرا می‌تواند جریان خونتان را به دریایی از پروتئین بیش از حد مواجه سازد و این پروتئین اضافی به جای عضله‌سازی، تبدیل به چربی در بدنتان شود.

۴-آبنبات

خوردن یک آبنبات هم ممکن است باعث شود پس از تمرین ورزشی حجم زیادی از کالری شیرین را به بدنتان گسیل کند که به جای ماهیچه‌سازی و تقویت عضلات سبب افزایش چربی در بدنتان شود.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چطور یک کفش خوب مناسب پاییز و زمستان بخریم
  1. چرا تغذیه بچه ها زمانی که در مدرسه هستند مهم است
  2. باردار شدن در سن بالا چه خطراتی برای خانم ها دارد
  3. ترفندهای جالب برای رسیدن به سلامتی در یک دقیقه
  4. پودر قابل تزریق دائونوسین عوارض جانبی موارد مصرف منع دارویی
  5. اسم و خواص بهترین میوه های فصل پاییز
  6. علامت های مشخص کم کاری غده تیروئید نوزاد

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات