تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین آموزش دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب های کوچک

در یک اتاق خواب کوچک باید به بهترین نحو از فضا استفاده کنید و سعی کنید هیچ قسمتی از فضا به هدر نرود. در فضاهای کوچک به دلیل محدود بودن فضای زمینی، فضاهای دیواری و کنج‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند که نباید از آن‌ها غافل شد.

علاوه بر اینکه باید از وسایل چند منظوره و ظریف در اتاق خواب کوچک خود استفاده کنید، با نصب آویزها و طبقاتی بر دیوار از فضاهای دیواری در جهت خلق فضاهای ذخیره‌سازی مفید بهره ببرید.

image جدیدترین آموزش دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب های کوچک

از تخت‌های دیواری به جای تخت‌های زمینی استفاده کنید.

بیشتر این تخت‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و در مواقع لزوم بالا رفته و فضای زمینی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند.

تکفارس آی آر

تجهیزات الکترونیکی را بر دیوار سوار کنید. با نصب یک بازوی متحرک بر دیوار تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید. هم‌چنین با نصب طبقاتی در بخش زیر و اطراف آن بر دیوار، سی‌دی‌ها، دی‌‌وی‌‌دی‌ها و دستگاه دی‌وی‌دی پلیر خود را در این بخش‌ها جاسازی کنید.

به این صورت بخش عمده‌ای از سیستم صوتی، تصویری خود را بر فضای دیواری قرار داده و از اشغال زمین توسط آن‌ها جلوگیری کنید.

image جدیدترین آموزش دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب های کوچک

تا جایی که امکان دارد برای نورپردازی قسمت‌های مختلف، از چراغ‌های دیواری و دیوارکوب‌ها استفاده کنید. برای مثال به جای چراغ رومیزی در کنار تخت‌خواب از چراغ مطالعه دیواری استفاده کنید و آن را بر دیوار در ارتفاعی مناسب نصب کنید.

در فضای دیواری بالای پنجره‌ها طبقه‌ای نصب کنید و اشیا و عناصر متعددی را که قرار نیست به این زودی‌ها از آن استفاده کنید در سبدهای دکوراتیو بزرگ‌تر قرار دهید و روی آن طبقه بگذارید.

www.takfars.ir

هنگام نصب طبقات و قفسه‌های دیواری، عمق آن‌ها را بیشتر در نیز بگیرید. در این صورت می‌توانید در فضای عقب قفسه و طبقات اشیای متعددی را به طوری‌که دیده نشوند قرار دهید.

سپس در قسمت‌های جلوتر کتاب یا عناصر دکوراتیو را به نمایش بگذارید

محصولات معتبر
محصولات معتبر