توصیه های جدید علمی روانشناسی برای کاهش اضطراب

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

توصیه های جدید علمی روانشناسی برای کاهش اضطراب

image توصیه های جدید علمی روانشناسی برای کاهش اضطراب

از افت قند خون خود جلوگیری کنید و وعده های منظم، کوچک و سالم بخورید.

از میان وعده های کم انرژی مانند هویج، کرفس و ذرت بوداده بدون روغن استفاده کنید.

انواع میوه های تازه و آب میوه های طبیعی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. جوشانده های گیاهی برای تسکین اعصاب مناسب است.

شما می توانید آنها را با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنید.

تکفارس آی آر

مصرف غذاهای حاوی تریپتوفان مانند مغزهای گیاهی (پسته، بادام، فندق و …)، موز و غلات کامل، استرس را کاهش می دهد.

مصرف مقدار کمی پروتئین در طول روز مانند پنیر، تخم مرغ، مرغ و گوشت در شرایط استرس خستگی شما را رفع میکند.

اگر از آن عده افرادی هستید که خیلی زیاد دچار استرس می شوید، همیشه مقداری از مواد حاوی پروتئین آماده را همراه داشته باشید.

غلات کامل و موادغذایی حاوی فیبر، چرخه ایجاد گرسنگی را به تاخیر می اندازد، انواع میوه، سبزی، ماست کم چرب و پنیر نیز به این امر کمک میکند. وعده های غذایی را حذف نکنید.

تعداد نمایش ۵۴ بار

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

لیست کامل خواص زعفران برای سلامتی
  1. خوراکی های معروف ایام عید چیست
  2. یک رژیم غذای خوب وسالم برای لاغر شدن در چند ماه
  3. خطرات تکان دهنده رنگ کردن مو برای سلامتی
  4. دمنوش رازیانه معجزه ای برای همیشه سلامت بودن
  5. وقتی احساس میکنم تپش قلبم سریع شده چکار کنم
  6. دانلود فیلم آموزشی پیلاتس با کیفیت عالی و حجم مناسب

مطالب پربازدید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب محبوب