تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های جالب برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی

هر چه ابروها پرتر باشد سن را کمتر نشان می دهد پس در نتیجه هر چه ضخیم تر باشد جوان تر دیده می شوید. پس بهتر است موچین را کنار بگذارید.به طور ایده آل شما میخواهید قسمت داخلی ابرو ضخیم تر باشد ، بنابراین همچنان که به طرف گیجگاه حرکت میکنید خط را نازک تر کنید. در نظر داشته باشید که کمان باید بیرون از بخش مردمک چشم باشد.

image توصیه های جالب برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی

برای ابروهای بسیار تیره باید آنها را روشن کنید

اگر شما پوست روشن و ابروهای خیلی تیره دارید لازم است که آنها را روشن کنید. می توانید از پودر روشن کننده مو استفاده کنید ولی باید در این کار بسیار دقت کنید و کمتر از ۵ دقیقه آن را پاک کنید چرا که در غیر این صورت برای هفته ها ابروهای نارنجی خواهید داشت!این کار را تنها برای این انجام می دهید که تا حدودی از تیرگی زیاد ابرو کم شود.هرگز ابروهای خود را مداد مشکی نکشید

مگر اینکه بخواهید ابروهای مشکی داشته باشید … ولی لطفا این کار را نکنید. حتی اگر ابروهای مشکی نیز میخواهید بهتر است از قهوه ای تیره به جای مشکی استفاده کنید.

تکفارس آی آر

نمونه ای از ابرو بد

image توصیه های جالب برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی

برای داشتن ابروهای طبیعی تر به جای مداد از پودر استفاده کنید برای داشتن ابروهای طبیعی تر از یک رنگ سایه مات یا قهوه ای برای پر کردن آن استفاده کنید. نباید در کل ابرو تیرگی یکسان مشاهده شود به طور کلی کمان و دم ابرو باید پررنگ تر و تیره تر و قسمت داخلی باید کمی روشن تر باشد. در تصویر زیر ابروهای کیم کارداشیان در بخش داخلی پراکنده تر و روشن تر است.همچنین موهای این قسمت را کمی کوتاه تر کنید تا پراکنده تر دیده شود.

image توصیه های جالب برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعیاطراف لبه های ابرو ها راتمیز کنید

برای ابروهایی واضح تر، یک قلم مسطح برداشته و کمی کانسیلر کرم رنگ را زیر ابروها بزنید تا اطراف ابرو آراسته تر دیده شود. البته لازم نیست از این مرحله همیشه استفاده کنید ولی برای کسانی که به دنبال ابروهای چشمگیرتر هستند مناسب است .

www.takfars.ir

نمونه ای از ابرو خوب

image توصیه های جالب برای داشتن ابروهایی زیبا و طبیعی

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر