تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های آرایشی بهداشتی برای داشتن ریش پرپشت و مرتب

image توصیه های آرایشی بهداشتی برای داشتن ریش پرپشت و مرتب

باید کمی صبور باشید چون این مراحل شش ماه طول می کشد. ریش خوب خیلی بیشتر از آنکه فکر میکنید صبر و شکیبایی می خواهد.

موهای صورت در اندازه های مختلف رشد میکند. و این یک باور اشتباه است که عموم مردم فکر میکنند که ریش ها تا سن بیست سالگی رشد میکند که این باور منسوخ شده است.

پیرایش (کوتاه و مرتب کردن) نه تنها موهای صورت خود را شسته و رفته نگه می دارد بلکه به شکل ریش طول می دهد پس پیرایش مو را جدی بگیرید.

image توصیه های آرایشی بهداشتی برای داشتن ریش پرپشت و مرتب

تکفارس آی آر

ریش ابزار ضروری برای عده ای که آن را ملاک زیبایی می دانند می باشد .

در حالی که این زیبایی تنها با ابزار های بسیار ساده ای که قیچی نیز جزوه این دسته می باشد کار منظم و صاف کردن مو ها را شروه کنید همچنین وسایل دیگری را لازم دارد که در ادامه این پست به شما مهعرفی خواهیم کرد .

یک ریش صاف کننده الکتریکی (یا کلیپرز) کار بسیار سخت را به یک کار بسیار ساده تر به ویژه برای مردان که تصمیم گرفته اند برای حفظ یک ریش کوتاه تر داشته باشند تبدیل میکند.

کلیپرز همچنین در تنظیم خط گردن خود که، میخواهید بسیار دقیق باشد می توانید از این دستگاه استفاده کنید .

اگر شما در حال حاضر ریشهایتان را کوتاه کرده اید، تا این مرحله ریش شسته رفته را اماده کار کردید و بعد این آماده فشار به قلمرو نوپرست باریستا هستید، شما یک جفت قیچی نیاز دارید.

www.takfars.ir

با هر قیچی ساخته شده (یعنی موجود) میتوان کار موها را شروع کرد و انجام داد، هر چند شما می توانید برای پیرایش ریش قیچی های ویژه که با کنترل بهتر در دست طراحی شده را خریداری کنید.

شما همچنین یک شانه را از هر نوعی (باز هم موجود ) برای انجام عملیات را قبل از پیرایش را حتما اماده کنید. یک شانه استاندارد برای شروع کارتان کفایت میکند.

برای مشخص کردن محدوده ریش خود ، یک تیغ صورت تراشی و یا ریش تراش برقی استاندارد می تواند برای تنظیم بسیار برای شما کمک کند و شاید تنها راه برای تظیم محدوده ریش ها همین نکته که گفتم باشد این کار لیه منظم را برای شما هدیه می دهد .

راه هایی برای اصلاح ریش خود

نکته ای که باید برایتان بگویم اینکه سبک ریش شما شخصیت شما را نشان خواهد داد ، سبک شما که میخواهید به تصویر بکشید همان شخصیت شماست .

چه بسا با انتخاب بهترین ریش که مدلش به صورتتان بیاید احتمال اینکه رئیس شما در کار های مدیریتی از شما نیز مشورت بخواهد هم هست .

پیرایش ریش شامل سه جنبه می باشد :

شکل دادن به ریش خود ،که معمولا با قیچی به دست می اید . حفظ طول، بهترین راه با کلیپرز انجام می شود. و تعریف لبه های آن، معمولا با یک تیغ صورت تراشی، ریش تراش برقی و یا باز هم با کلیپرز انجام می شود.

چگونه صاف کردن ریش با قیچی:

در حال حاضر، ممکن است با پیشنهاد های وسوسه انگیز که در شکل های بالا و پایین به شما دادیم به سادگی این کار و آموزش را رها کنید و به آرایشگر خود بگید که اقا من دیگر این مدل را نمی خواهم ، اما واقعیت این است که بسیاری از مردان به سلمانی می گویند مدلی را بزنید که بیشتر افراد از آن مدل استفاده میکنند .

تک فارس

image توصیه های آرایشی بهداشتی برای داشتن ریش پرپشت و مرتب

در مرحله اول، مطمئن شوید که ریش خود را تمیز کرده اید، آن را شستشو دهید همچنین کمی از شامپو استفاده کنید.

ریش تمیز کار ما را آسان تر خواهد کرد . همچنین در این مرحله که ریش های خود شسته و تمیز کرده ایم باید قطعاتی که در حین عملیات از آن استفاده می کنیم را نیز بشوریم و تمیز نگه داریم .

مهم ترین قانون در مورد پیرایش ریش خود با قیچی است که هرگز فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که

شما نمیخواهید به سمت چپ یک سایه از خودبیندازید . این مرحله کمی سخت است به خصوص این کار، در شروع خیلی سخت به نظر می رسد.

شروع دور شل چانه خود را، که کار با دست باز به تر و تمیز کردن ریش انجام می شود و به پایان می رسد .

به یاد داشته باشید که تقارن یک نقطه کلیدی است، باید بعد از پایان اصلاح چندین بار خط تقارن را در صورت خود فرض کرده و ان را چک بکنید .

اگر شما به پیرایش ریش کوتاه با قیچی و شانه در برابر دانه برخورد کردید پیشنهاد می کنم که بعد از متوجه شدندیگر کارتان را ارام ادامه دهید چون با عجله کارهایتان به هم میخورد.

نکته سوم که در مورد دقت است در مورد تقارن لبه ریش ها که در بلا ذکر شد را نیز شامل می شود چرا که در تنظیم لبه ریش ها کاری است که دقت را می طلبد .

چگونه راست کردن ریش با کلیپرز

T A K F A R S

کلیپرز شما کنترل بیشتری در هم سطح کردن ریش نسبت به قیچی است.

ریش زن های برقی با کنترل دیجیتال به شما اجازه می دهد طول دقیق را انتخاب کنید نیز هست .

شانه زدن ریش خود را قبل از شروع به تر و تمیز کردن حتما در برنامیتان قرار دهید. بر خلاف قیچی، کلیپرز به شما میتواند در تعریف مرزهای ریش خود و محو شدن خط گردن را اجازه می دهد.

اگر شما برای خط گردن تعریف کنید ، استفاده از یک تیغ صورت تراش و یا کوتاه ترین تنظیم در کلیپرز خود میتوانید اصلاح این بخش از صورت خود را به راحتی انجام دهید.این به شما یک ایده بهتر از شکل ریش خود را می دهد.

بعد، مدت زمانی که تصمیم به طولانی کردن قسمت ریش خود را می گیرید ، آغاز پیرایش با این طول شانه گارد و یا تنظیم اطراف چانه و jawline خود را باید شروع کنید.

سپس این را به دو طرف صورت و گونه خود حرکت دهید ، بسیاری از مردان نیاز به انتخاب کردن برای یک شانه گارد کوتاه تر و یا تنظیم برای وزن مناسب تر هستند. در نهایت، حرکت به سبیل خود را انجام میدهید.

اما در مورد برنامه برای تمیز کردن ریش ها نیز برایتان بگویم با اینکه این برنامه ها در اینترنت نمی توانید پیدا کنید و این برنامه را باید خودتان نسبت به رشد ریش های خود بریزید یعنی اینکه شاید رشد ریش کسی سریع تر و رشد ریش کسی کند تر باشد و شاید شما مجبور به اینکه ریش خود را در هر روز انجام دهید باشید.

چگونه به حفظ همان طول ریش کنیم:

اگر شما به این نقطه رسیده اید که دیگر رشد ریشم بس است و این حالت بهترین حالت و دیگر می خواهم این حالت با این اندازه بماند برایتان بگویم که این کار با نرم کننده ریش کار بسیار راحتی می باشد.

پیدا کردن طول مناسب برای ریش دائمی-کامل خود را یک ماه آزمون و خطا کنید.

تک فارس www.takfars.ir

سعی کنید به یاد داشته باشید آنچه را که شما در کامل کردن ریش تر و تمیز انجام داده اید، و با استفاده از استفاده از یک برنامه کلی بر ریش خود در روی کاغذ یا ذهن خود بسازید.

image توصیه های آرایشی بهداشتی برای داشتن ریش پرپشت و مرتب

هنگامی که تر و تمیز کردن ریش کامل شد،شما این کار هفته ها ماه ها ادامه بدید تا به نتیجه مطلوب برسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر