تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترکیب رنگ لباس های تابستانی و شاد مخصوص خانم ها

از این راهنما هم می توانید در انتخاب لباس استفاده کنید و هم می توانید با کمک آن سری به لباس های قدیمی خود بزنید و از آنها در ساخت ترکیب های جدید کمک بگیرید.

سبز و آبی

image ترکیب رنگ لباس های تابستانی و شاد مخصوص خانم ها

شاید پیدا کردن چنین سبز و آبی کمی زمان بر باشد اما این دو طیف رنگ فوق العاده خاص و شیک هستند. آبی مانند رنگ آسمان در روزهای تابستانی و سبز نیز رنگ درختان که حالا در شکوفاترین حالت خود هستند. یک نگاه به ترکیب این دو رنگ در عکس های بالا کافیست تا عاشقشان شوید. هر چند سبز و آبی در این طیف لایت بیشتر نزدیک به ترکیب های بهاری هستند اما در تابستان نیز میتوانند به خوبی جوابگو باشند.

آبی دریایی و زرد

تکفارس آی آر

image ترکیب رنگ لباس های تابستانی و شاد مخصوص خانم ها

یک رنگ روشن و براق در کنار یک رنگ تیره این ترکیب بسیار شیک و با کلاس است. شاید اولین رنگی که تابستان را به یادتان بیاورد همین زرد باشد. آبی دریایی می تواند پس زمینه ای عالی برای زیباتر جلوه دادن رنگ زرد باشد. زرد با شلوار های جین و پارچه ای تیره به خوبی ترکیب می شود و این را در تصویر بالا نیز می توانید ببینید. حتی ترکیب این دو رنگ در یک لباس نیز زیبا از کار در می آید.

صورتی و قرمز

image ترکیب رنگ لباس های تابستانی و شاد مخصوص خانم ها

یک ترکیب رنگ شاد و پرانرژی و در عین حال لطیف. مطمئنا کسی که چنین ترکیب رنگی را برای خود انتخاب میکند روحیه ای فوق العاده دارد و البته از در چشم بودن نیز هراسی ندارد چون اعتماد بنفسش بالا است. هرگز فراموش نکنید وقتی صحبت از رنگ صورتی می شود حتما منظور آن صورتی جیغ نیست این رنگ طیف های فوق العاده زیبا و لطیفی مانند نمونه ای که در عکس می بینید هم دارد. مطمئنا از انتخاب این ترکیب انرژیک پشیمان نخواهید شد. هر کدام از این دو رنگ را نیز می توانید در پس زمینه یکدیگر قرار دهید.

www.takfars.ir

زرد و نارنجی

image ترکیب رنگ لباس های تابستانی و شاد مخصوص خانم ها

زرد و نارنجی هر دو نماد هایی از گرما و تابستان هستند. این ترکیب نیز بسیار روشن و با انرژی است. حرارتی که رنگ نارنجی دارد در کنار زرد روشن باعث می شود هر دو به خوبی دیده شوند. البته در عکس بالا می بینید که از آبی دریایی نیز استفاده شده چون این رنگ تیره با هر دو رنگ جواب می دهد. سفید هم می تواند با همه رنگ ها ترکیب شود بنابراین می توانید در هر ترکیب رنگی ازآن استفاده کنید همانطور که اینجا نیز به کار رفته است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر