ترفندهای مفید برای سوزاندن چربی در باشگاه بدنسازی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ترفندهای مفید برای سوزاندن چربی در باشگاه بدنسازی

روی عضلات بزرگ بیشتر تمرکز کنید

محققان برزیلی ذریافتند ۷۵ درصد بیشتر چربی سوزی در تمرین عضلات بزرگ نسبت به عضلات کوچک اتفاق می افتد.هر چقدر توده عضلانی بزرگتری را در تمرینات درگیر کنید چربی سوزی بیشتری خواهید داشت.

فعالیت بیشتری انجام دهید

گاهی اوقات در برنامه تمرینی شما ۱۰ تکرار ذکر شده است . وقتی به عدد ۱۰ میرسیم سریعا تمرین را قطع می کنیم در حالی که می توانیم یک یا دو تکرار بیشتر نیز انجام دهیم . انجام حرکات بیشتر می تواند در مجموع ست ها تعداد قابل ملاحظه ای تکرار باشد و فشار تمرینات شما را افزایش دهد.(با نظر مربی)

در بین ست ها تمرین اضافی انجام دهید

تکفارس آی آر

اگر شما در حین تمرین هستید می توانید بین ست ها از یک حرکت دیگر نیز استفاده کنید که عضلات هدف آن با عضله ای که از قبل بر روی آن در حال تمرین هستید فرق دارد . برای مثال شما در حین اجرای تمرین اسکات هستید می توانید بین این تمرین تمرین شنا سوئدی را اجرا نمایید که عضلات کمربند شانه ای شما را درگیر می نماید.

استراحت بین ست ها را کم کنید

فرایند چربی سوزی در افرادی که بین ست ها ۱ دقیقه استراحت میکنند بیشتر از ورزشکارانی است که ۳ دقیقه استراحت میکنند .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

جراحی زیبایی صدا هم از راه رسید
  1. آموزش درست کردن نوشیدنی چربی سوز واقعی در خانه

  2. چکار کنیم تا در بدنسازی بدن دچار خستگی مزمن نشود

  3. آن چه که قبل از رفتن به باشگاه بدنسازی باید یاد بگیریم

  4. ترفندهای آرایشی برای رهایی از پف صورت

  5. آمینو اسید چیست و تاثیر آن در ورزش بدنسازی

  6. استراحت دادن به عضلات در بدنسازی چقدر مهم است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات