ترفندهای ساده وزن کم کردن برای تنبل های تپل

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ترفندهای ساده وزن کم کردن برای تنبل های تپل

image ترفندهای ساده وزن کم کردن برای تنبل های تپل

افرادی که در ورزش کردن تنبلی می‌کنند می‌توانند از راه‌های زیر برای داشتن فعالیت بیش‌تر استفاده کنند.

▪ به جای آسانسور از پله استفاده کنید. حتی اگر تعداد طبقات زیاد بود نصف راه را با آسانسور و نصف راه را با پله طی کنید.

▪ کارهای خانه را انجام دهید. خانه را تمیز کنید؛ جارو برقی بکشید و سعی کنید که در خانه برای انجام کارهای روزانه فعالیت داشته باشید.

▪ ماشین خود را دورتر از مقصد خود پارک کنید. سعی نکنید که نزدیک‌ترین جا برای پارک کردن ماشین را انتخاب کنید. کمی از مقصد خود دور شوید تا بیش‌تر پیاده‌روی کنید.

تکفارس آی آر

▪ هنگامی که با تلفن حرف می‌زنید ننشینید و کمی راه بروید. حتی می‌توانید کنار دیوار بایستید و حرکت اسکات را انجام دهید.

▪ بخندید. خندیدن باعث کار کردن عضلات شکم می‌شود. فیلم‌های خنده‌دار ببینید.

▪ ورزش‌های کوتاه مدت و شدید انجام دهید. اگر نمی‌توانید در روز۳۰ دقیقه ورزش کنید. در زمان کوتاه‌تر مثلا برای ۵ یا ۶۶ دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهید. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهید. ۳۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره این کار را تکرار کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

چکار کنم تا وقتی ورزش می کنم سریع نتیجه بگیرم
  1. مقاله ای مفید و خواندنی درباره اثرات روزه
  2. سه ورزش جادویی در خانه برای بهبود کمر درد
  3. آب معدنی گاز دار سودا آیا برای سلامتی مفید است
  4. عرق چهل گیاه چیست و چه خاصیتی دارد
  5. درمان زخم های دهان و آفت با عسل طبیعی
  6. برای درمان چشم ضعیف عمل لیزیک بهتر است یا عمل لازک

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات