تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای جادویی برای داشتن ابروهایی پرپشت

image ترفندهای جادویی برای داشتن ابروهایی پرپشت

یکی از راهکارهای جالب تقویت موهای ابرو، شانه زدن آنها است.موهای ابرو را باید در جهت رشد آنها یعنی به سمت بالا و خارج صورت شانه زد. سعی کنید روزانه به مدت ۲ تا ۳ دقیقه با یک برس مناسب و کوچک که مخصوص ابرو است، موهای ابروی خود را به آرامی شانه بزنید. این کار موجب تقویت و تسریع رشد موهای ابروخواهد شد.

از مواد تقویت کننده ابرو که در داروخانه ها یافت می شوند مانند رزماری می توانید برای تقویت ابروی خود کمک بگیرید. حتما بطور مداوم و مرتب از این مواد استفاده نمایید تا موهای ابروی خود را تقویت کنید.

سعی کنید هیچگاه از مداد ابرو استفاده نکنید. مداد ابرو باعث تضعیف و ریزش موهای ابرو می گردد.

از روغن های تقویت کننده مانند روغن زیتون می توانید برای تقویت موهای ابروی خود کمک بگیرید. مراقب باشید هنگام استفاده از انواع روغن های تقویت کننده، وارد چشم شما نشود.

تکفارس آی آر

ویتامین های گروه B خصوصا بیوتن و ویتامین B6 برای جلوگیری ازریزش مو بسیار مهم هستند. برای تأمین ویتامین B6 سعی کنید ماهی، مرغ، جگر، دانه آفتابگردان، جوانه گندم، گوشت، غلات سبوس دار، مخمر، زرده تخم مرغ و آلوی خشک را مصرف نمایید.

منابع غنی از بیوتین شامل: مرغ، تخم مرغ، جوانه گندم، سبوس گندم، جگر، بادام زمینی، قارچ، موز، توت فرنگی، هندوانه، گریپ فروت و گل کلم می باشد.

داروهای شیمیایی بسیاری وجود دارند که برای پرپشت شدن موی ابرومؤثر هستند اما توصیه می گردد با کمک مواد غذایی طبیعی درصدد رشد و تقویت ابروهای خود برآیید. البته مواد غذایی و داروهای گیاهی نیاز به زمان زیاد و صبوری دارند تا به نتیجه برسند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر