تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تبدیل یک دختر با عمل جراحی به یک عروسک معروف

image تبدیل یک دختر با عمل جراحی به یک عروسک معروف

والریا لوکیونوا ۲۱ ساله بعد از اینکه فیلم جراحی هایش در اینترنت پخش شد به یک پدیده در دنیای مجازی تبدیل شد. این مدل خود را “مشهورترین زن روسی در دنیای مجازی” نامیده است. وی در مصاحبه اخیرش با یک مجله مد برنامه یک روز عادی اش را اینگونه بیان کرده است:

صبح با ماساژ آغاز میشود و بعد از آن آرایش صورت بعد از آن کار با اینترنت را شروع میکنم و سپس به باشگاه ورزشی و رفته و تمام بعد از ظهر را به همراه یکی از دوستانم قدم میزنم.

سپس به خانه بازگشته و برای مرد مورد علاقه ام غذا میپزم، بعد دوباره سری به اینترنت میزنم و بعد از مطالعه به رختخواب میروم.

بسیاری از کاربران اینترنت تصور میکردند چهره سرامیکی و اندام عروسکی او نتیجه فتوشاپ و دستکاری عکسهای اوست اما او این مسئله را تکذیب کرده و تصاویری از خودش قبل از عمل جراحی به نمایش گذاشته است.

تکفارس آی آر

مجله ای که مصاحبه او را منتشر کرده است میگوید:سرویس امنیتی اوکراین در مورد فعالیتهای این خانم هشدار داده و از مردم خواسته است تحت تاثیر او قرار نگیرند.

او در مصاحبه اش گفته است شغل اصلی اش معلمی در یک مدرسه با نام “سفر به درون ” است که به دانش آموزانش نشان میدهد چگونه فیزیک بدنی خود را تغییر دهند تا به آنچه در رویاهایشان قرار دارد برسند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر