تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین مدل کت و شلوار برای آقایان کدام است

image بهترین مدل کت و شلوار برای آقایان کدام است

آقایان برای اینکه بتوانند در مراسم، مجالس و جلسات کاری خود ظاهری موقر و موجه داشته باشند ترجیح می‌دهند کت بپوشند.

کت مردانه را می‌توان از دو منظر تقسیم‌بندی کرد: اول باتوجه‌به مدل و شکل آن و دوم باتوجه‌به کاربری آن.

کت‌وشلوار مردانه اداری: غالباً کت‌وشلوارهای اداری ظاهری کاملاً ساده دارند و تن‌خور آن‌ها نه جذب است و نه گشاد. برای این مدل کت‌وشلوار مردانه، بیشتر از رنگ‌‌های طوسی و سرمه‌ای و مشکی استفاده می‌شود. در برخی ادارات آقایان باید کت‌وشلوار ست بپوشند و این سبک پوشاک برایشان اجباری‌ست.

کت‌وشلوار مردانه اسپرت: طرح و مدل این کت کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و می‌تواند جذب، آزاد، طرح‌دار یا ساده باشد. معمولاً کت تک اسپرت بیشتر مورد پسند جوان‌ترهاست و آن را با استایل‌های اسپرت ست می‌کنند.

تکفارس آی آر

کت‌وشلوار مردانه مجلسی: کت‌های مجلسی برش شیک‌تری دارند و معمولاً قالبِ تن آقایان دوخته می‌شوند. برای این مدل کت از رنگ‌های روشن بیشتر استفاده می‌شود.

کت‌های مردانه باتوجه‌به شکل و ظاهرشان به سه دسته تقسیم می‌شوند.

image بهترین مدل کت و شلوار برای آقایان کدام است

کت‌وشلوار آمریکایی: دوخت این کت‌وشلوار به‌صورت سرشانه‌های بزرگ و سینه‌های پهن است. شاید دلیل آن، استایل آمریکایی‌ها در گذشته‌های دور باشد.

image بهترین مدل کت و شلوار برای آقایان کدام است

www.takfars.ir

کت‌وشلوار اروپایی: این مدل کت که معمولاً جذب‌تر با سرشانه‌های باریک‌تر است، برای افرادی با تناسب اندام بسیار شیک خواهد بود و پوشیدن آن به افراد چاق اصلاً توصیه نمی‌شود.

image بهترین مدل کت و شلوار برای آقایان کدام است

کت‌وشلوار انگلیسی: دوخت این مدل کت بدین‌گونه است که قد کت بلند است و آستین‌های کوتاه‌تری دارد و از سرشانه‌ها آزاد است. این مدل کت هم برای افرادی با فیزیک استاندارد ایده‌آل خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر