تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه عذرخواهی از زنم بعد از یک کار اشتباه چیست

باید سعی کنید تعداد چنین کارهایی را به حداقل برسانید و زمانیکه چنین مشکلاتی بروز کردند، توانایی این را داشته باشید که کدورت ها را از بین برده و به سرعت صلح و آشتی را جایگزین آن نمایید.

همانطور که می دانید یک چنین مشکلاتی دقیقاً همان "نمک زندگی" هستند.

و اما زمانیکه او در حال دیوانه شدن و دیوانه تر شدن و دیوانه تر شدن است، باید چه کار کنید؟

پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که خانم ها نیازمند گفتگو هستند.

دلیل آوردن و توجیه کردن، کاری را از پیش نمی برد. سعی کنید چهره ای مظلوم و خطا کار به خود بگیرید.

تکفارس آی آر

حرف او را قطع نکنید

با این کار فقط کار خودتان را سخت تر میکنید. اجازه دهید هر چه دلش می خواهد بگوید، فریاد بکشد و خودش را خالی کند. زمانی که به طور کامل تخلیه شد، باز هم تبدیل به معشوقه زندگیتان خواهد شد. در هر مقاله ای که مربوط به بحث عذرخواهی آقایون از خانم ها باشد، شما به طور حتم شاهده نکته فوق الذکر خواهید بود….

مباحث را نیمه کاره رها نکنید.

حتی اگر به گناه خیانت هم اعتراف کردید، باید تمام جزئیات را مو به مو برای او تشریح کنید. خانم ها حسی دارند که به راحتی میتوانند بوی دروغ را از فرسنگ ها دورتر نیز احساس کنند.

پشیمانی از صمیم قلب، همه چیز را درست میکند.

www.takfars.ir

باید کاری کنید که مجدداً در کنار شما امنیت و آرامش را احساس کند. این کار مستلزم گذر زمان است. هیچ گاه انتظار نداشته باشید که خانم ها چیزی را فراموش کنند. خانم ها به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد که چیزی را فراموش کنند.

طبیعی است که مشاجرات بعدی پاره ای از مسائل حاشیه ای گذشته را نیز در بر می گیرند. این بدان معنا نیست که او شما را نبخشیده بلکه این امر صرفا عملکرد طبیعی ذهن زن ها را نشان می دهد.

زمانیکه یک خانم در حال مشاجره بوده و یا قصد دفاع کردن از خود را دارد، همیشه لیستی از اشتباهات گذشته شما را به رختان خواهد کشید.

تنها راهنمایی که می توانیم در این زمینه به شما ارائه کنیم چیزی نیست جز: بی توجهی و ساده گذشتن از آن.

بخشش به معنای فراموش کردن نیست. البته این امر در مورد آقایون چندان صادق نیست. آنها به راحتی قادرند بسیاری از مسائل گذشته را به دست فراموشی بسپارند.

از سوی دیگر، ذهن خانم ها مانند یک کامپیوتر عمل میکند که بر روی هارد دیسک آن ۱۰۰۰۰ گیگابایت فضای خالی وجود دارد.

جواهر، بهترین دوست بانوان است. اما این امکان وجود دارد که شما قدرت خرید آن را نداشته باشید (راستی؛ چرا تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودید؟)

به دنبال تهیه چیزی باشید که برای او معنای ویژه ای را در بر داشته باشد.

خانم ها باید احساس احترام و دوست داشته شدن را با تمام وجود خود درک کنند. اگر آنها احساس کنند که شما هنوز به آنها اهمیت می دهید و ذره ای عشق در وجودتان باقی مانده، حاضرند تا فرصت دوم و یا حتی سومی به شما بدهند .

همچنین باید توجه داشته باشید که زمانیکه همه چیز به حالت نرمال بازگشت، پل های پشت سر خود را خراب نکنید و کاملا مراقب اوضاع باشید.

تک فارس

به خاطر داشته باشید قول مردانه داده اید؛

او هنوز هم با چشم های تیزبین خود – در حقیقت ۲ چشم تیزبین – شما را زیر نظر دارد. اگر متوجه شود که فقط برایش نقش بازی میکنید، می تواند به راحتی شما را در بدترین شرایط تنها گذاشته و رهایتان کند.

بنابراین آرام باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر