تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

شست‌وشوی بیش از اندازه پا و استفاده از کفش‌های نامناسب از مهم‌ترین عللی است که پوست شما را برای خشکی و ترک‌های عمیق تحریک می‌کند. اما برای اینکه بتوانید جلوی آسیب و زخم‌های احتمالی را زودتر بگیرید، باید انتخاب مناسبی از کرم‌های بهداشتی داشته باشید. کرم ترک پای سینره با ترکیب گیاهانی مانند روغن گل رز وحشی، راعی و آلانتونین ضمن از بین بردن درد و سوزش ناشی از این ترک‌ها خشکی و آثار آن را محو می‌کند.

به اعتقاد پزشکان بازار زیبایی وجود مواد لایه‌بردار در این محصول لایه‌های آسیب‌دیده پوست را به سرعت از پوست جدا کرده و جای خود را به پوست تازه می‌دهد و پس از مدتی ترک‌های عمیق پا به سرعت از بین می‌روند. این کرم با پوشانندگی مناسب باعث می‌شود پوست پا برای مدتی طولانی نرم و مرطوب باقی بماند و از ایجاد ترک‌های احتمالی بعدی پیشگیری می‌کند.


پوست پاها را از نو بسازید

درست از زمانی که ترک‌ها روی پاشنه و قوزک پا جاخوش می‌کنند دیگر زمان برای پیشگیری از دست رفته است پس بهتر است به فکر درمان باشید. اما برای شروع درمان سراغ محصولاتی بروید که ضمن بازسازی و نوسازی پوست پای شما در مدت کوتاهی نرمی و لطافت را به آن بازمی‌گردانند؛ این همان دو فاکتوری است که در کرم ضد ترک پا QV رعایت شده و مشتریان به موثر بودن آن اعتماد دارند. این کرم با خاصیت نرم‌کنندگی و بازسازندگی که دارد پاهای زبر، خشک و ترک‌دار را ترمیم و از بروز خشکی و حساسیت در نواحی مستعد ترک جلوگیری می‌کند.

تکفارس آی آر

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

به گفته متخصصان پوست سیب سبز در فرمولاسیون این محصول از ترکیب مفید و موثر اسیدلاکتیک و سدیم لاکتات به جای اوره برای درمان ترک‌های عمیق کف پا و رفع خشکی آن استفاده شده است که می‌توان از آن جهت رفع پینه دست، آرنج و زانو هم استفاده کرد.


مرهمی ابدی روی خشکی پا

شاید استفاده از روغن‌های گیاهی و درمان‌های خانگی برای از بین بردن مشکلات کوچک پوستی مانند ترک خوردن و خشکی پا موثر باشد اما اگر می‌خواهید مشکل‌تان را ریشه‌ای حل کنید بهتر است خودتان را به محصولات مورد تایید و توصیه شده متخصصان پوست بسپارید. محصولاتی مانند کرم‌های نرم‌کننده بدن کلینیک با هزار و یک امتیاز. این کرم با ترکیبی منحصر به فرد مخصوص قسمت‌های خشک بدن از جمله زانو، آرنج و پاشنه پا است که با تسکین دادن التهاب و ترک‌های عمیق، رطوبت پوست را افزایش می‌دهد و خشکی و زبری را برطرف می‌کند.

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

www.takfars.ir

این محصول پس از هر بار مصرف احساس آرامش عمیقی به پوست القا می‌کند و پوست را در تمام طول روز شاداب و لطیف نگه می‌دارد. اما به گفته تیم پزشکی بازار زیبایی اتمام طول درمان و استفاده مداوم از این محصول در مدت کوتاهی سلامت پوست پاهای‌تان را بازمی‌گرداند و شما را از استفاده از دیگر محصولات بی‌نیاز می‌کند.


پوستتان را تقویت کنید

پاهای شما هم مانند دست و صورت‌تان نیاز به رسیدگی و رطوبت‌رسانی دارد پس بهتر است بعد از هر بار شست‌وشو یا استحمام آنها را با کرم‌های متناسب با پوست‌تان ماساژ دهید. کرم مراقبت از پا اوریفلیم غنی از مواد طبیعی و گیاهی است که با القای حس آرامش خستگی روزانه را به‌راحتی از پاهای شما خارج می‌کند و از آنها در برابر بروز خشکی و پینه مراقبت می‌کند. این محصول که ترکیبی از عصاره اکالیپتوس، بابونه و پامچال است ضمن لایه‌برداری پوست رو و کف پای شما لایه‌های زمخت شده آن را برداشته و به آسانی گردش خون را در میان بافت‌های پوست شما تحریک می‌کند.

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

متخصصان بازار زیبایی بر این باورند که عصاره اکالیپتوس موجود در این کرم از بروز هر گونه ترک و خشکی جلوگیری کرده و به کمتر عرق کردن پای شما در روزهای گرم تابستان کمک وِیژه‌ای می‌کند. نرم و شاداب شدن پاها و شکسته نشدن ناخن‌های پا از تاثیراتی است که با چند بار مصرف این کرم به آن خواهید رسید.


معجزه موم عسل و گیاه شی باتر

پاهای ما در طول روز ساعت‌ها در کفش‌هایی که منبع رشد میلیون‌ها باکتری و قارچ است جاخوش می‌کند و در مدت کوتاهی پاهای سالم و یکدست پر از پوست‌های اضافی و در نهایت ترک‌های عمیق می‌شود. پس تا دیر نشده به کمک کرم‌های رطوبت‌رسان پا بعد از هربار شست‌وشو از تجمع قارچ و آلودگی‌های احتمالی پیشگیری کنید. کرم‌هایی مانند کرم پا شون بعد از درمان خشکی باکتری‌های پوست را از بین برده و با خاصیت تسکین‌دهندگی، التهاب‌های پوستی را درمان می‌کند. به گفته تیم پزشکی بازار زیبایی این محصول آنتی‌باکتریال بوده که برای رطوبت‌رسانی قسمت آرنج، زانو و قوزک هم بسیار مناسب است.

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

کرم پا شون که ترکیبی از عصاره موم زنبور عسل، گیاه شی‌باتر و اسطوخودوس است، در درمان خشکی، ترک پا و درمان زخم‌های عمیق معجزه می‌کند. اسطوخودوس هم که در طب سنتی به گیاهی آرامش‌بخش معروف است خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی بالایی دارد که تمام خواسته‌های شما از یک کرم را برطرف می‌کند.


رفت و روب پینه‌های پا

تک فارس

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که بعد از ظاهر شدن خشکی و ترک پا به وجود می‌آید تیرگی نواحی زبر شده قوزک و پاشنه پاست. پس برای اینکه بتوانید با یک تیر دونشان بزنید و هر دو مشکل‌تان را درمان کنید سراغ کرم ضد ترک و مرطوب‌کننده اوریاژ بروید و تمام آثار پیری و بدشکل شدن ظاهر پوست‌تان را از بین ببرید. این کرم با رفع زبری و کاهش تیرگی پوست روی زانو و قوزک پا، ظاهر آن را همانند روز اول جوان و شاداب کرده و در کمترین زمان آن را از نو می‌سازد.

image بهترین راه خلاصی از ترک های پاشنه پا چیست

این محصول همچنین پینه‌هایی که در اثر فشار، تحریک مداوم و خشکی ضخیم شده است را درمان می‌کند و با از بین بردن برجستگی‌های آن، پوست را صاف و یکدست می‌کند. متخصصان بازار زیبایی بر این باورند که این کرم ضدحساسیت بوده و با هر نوع پوستی سازگاری دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر