تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه برای شروع یک روز خوب چیست

image بهترین راه برای شروع یک روز خوب چیست

نوشیدنی سبز بنوشید

بله، بارها شنیده ایم که صبحانه مهمترین وعده غذایی طول روز است و می توان به راحتی یک ساندویچ تخم مرغ، کاسه ای غلات و یا ماست تهیه کرد تا از مزایای صبحانه ای سالم بهره مند شد. درست است که همه این موارد انتخاب های درستی هستند، اما نوشیدن یک لیوان اسموتی سبز تاثیر بسیار مثبتی روی افزایش میزان کارایی شما خواهد داشت و برای آماده کردن این نوشیدنی سالم به زمانی کمتر از درست کردن ساندویچ نیاز دارید.

می توانید به راحتی یک سیب، یک پرتغال، یک دسته اسفناج، نصف خیار، هر آبمیوه یا آب نارگیل، چند قطعه یخ و تخم کتان مخلوط کنید تا از معجونی ارزان و بسیار انرژی زا بهره مند شوید.

۷ دقیقه ورزش

تکفارس آی آر

بله، ۱۰ دقیقه نه – ۷ دقیقه. چرا؟ چون زمان آن آنقدر کوتاه است که روی انجام کارهای بعدی تاثیری نخواهد داشت و آنقدر بلند است که تنبلی باقی مانده از شب قبل را از وجود شما خارج خواهد کرد.

قوانین زیادی برای حفظ تناسب وجود دارند، اما من ” ۷ دقیقه ورزش را بیشتر از همه می پسندم.” در ۷ دقیقه قادر خواهید بود با انجام ۱۲ حرکت ورزشی تمام ماهیچه های اصلی بدنتان را به فعالیت وادارید.

۳ هدف برای امروز خود تعیین کنید

در حالی که منتظر آماده شدن اسموتی هستید، به صحبت های عصر خود با اطرافیان فکر کنید. آنها از شما خواهند پرسید که "امروز چطور بود؟”

به ۳ کار مهمی که دوست دارید طی ۱۲ ساعت آینده انجام دهید تا احساس موفقیت کنید به خوبی فکر کنید. بله، ممکن است هر روز با موفقیت کامل همراه نباشد، اما انجام این کار به حرکت در مسیر موفقیت کمک خواهد کرد.

www.takfars.ir

زمان مورد نیاز برای انجام هر کاری را در تقویم خود مشخص کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در زمان کار خود مرتکب می شوند این است که زمان بندی مشخصی برای انجام کارهای خود ندارند. بنابر نتایج تحقیقات افرادی که دارای برنامه مشخص برای انجام کارهای روزانه خود هستند، به نسبت بقیه قادر به انجام به موقع کارهای بیشتری می شوند.

این کار ساده ای است: برای انجام کارهای مهم، زمان تخمینی را در تقویم خود مشخص کنید و ۳۳ درصد زمان بیشتر برای اطمینان از انجام کار در نظر بگیرید. می توانید این زمان را به چند قسمت تقسیم بندی کنید و بخشی را برای برنامه ریزی و بخشی را برای انجام کار در نظر بگیرید.

بعد از صرف ناهار دوباره تمرکز و انرژی خود را بدست آورید

۱۵ دقیقه بعد از ناهار دوباره روی برنامه طول روز تمرکز کنید – به بیان دیگر مدیتیشن حرفه ای انجام دهید. کامپیوتر خود را خاموش کنید و در فضای آرامی بنشینید و به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید بقیه ساعات کاری را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارید.

فکر کنید لیست کارهایی که صبح تعیین کرده اید، چگونه انجام شده اند. آیا از برنامه پیشی گرفته اید یا موفق به انجام کارها نشده اید؟ این ۱۵ دقیقه به شما کمک میکند تا نحوه عملکرد خود را ارزیابی کرده، عوامل ایجاد کننده اختلال را شناسایی کرده و سعی در انجام درست کارها در ادامه روز داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر