تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک دور چشم ها

image بهترین راه برای از بین بردن چین و چروک دور چشم ها

خیار

برای مرطوب نگه داشتن پوست زیر چشمتان، خیار را برش داده و در یخچال بگذارید تا خنک شود. سپس تکه‌های خنک‌شده را هر‌ روز به مدت ۱۵ دقیقه زیر چشم خود بگذارید.

آناناس

آب آناناس را گرفته و بر روی چین‌و‌چروک‌های زیر چشم خود بمالید. پس از ۲۰ دقیقه صورت خود را بشویید. آناناس خاصیت لایه‌برداری نیز دارد.

تکفارس آی آر

روغن کرچک

با استفاده از انگشت اشاره‌ کمی روغن کرچک زیر چشمتان بمالید. به یاد داشته باشید استفاده بیش از حد از این روغن، باعث پف کردن چشم‌ها می‌شود. روغن کرچک را شب‌ها استفاده کنید.

رز ماری

روغن رز ماری را زیر چشمتان بمالید و به آرامی به شکل یک قایق و به سمت بالا ماساژ دهید. این کار را هر روز به مدت چند دقیقه انجام دهید.

زنجبیل و عسل

www.takfars.ir

یک قاشق چای‌خوری عصاره زنجبیل را با نصف قاشق چای‌خوری عسل ترکیب کنید. هر روز با استفاده از این ترکیب به مدت ۱۰ دقیقه زیر چشمتان را ماساژ دهید.

به یاد داشته باشید که این کار را با ملایمت انجام دهید. پس از یک ساعت آن را بشویید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل را زیر چشم خود بمالید و هر روز به مدت ۱۰ دقیقه به آرامی آن را ماساژ دهید. روغن نارگیل را شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید.

روغن زیتون

روغن زیتون را کمی گرم کنید، سپس زیر چشمتان بمالید، با انگشت اشاره‌ به مدت چند دقیقه آن را ماساژ دهید و بعد پاک کنید. از روغن زیتون می‌توانید شب‌ها استفاده کنید.

آووکادو

تکه‌ای از آووکادو را روی چشمتان قرار دهید و مطمئن شوید زیر چشمتان را نیز پوشانده است. بعد از مدت ۱۵ دقیقه می‌توانید آن را بردارید. برای اطمینان، تکه‌های آووکادو را به آرامی فشار دهید تا روغن آن از طریق پوست نفوذ کرده و باعث تغذیه پوست زیر چشمتان شود.

اگر وقت بیشتری دارید، آووکادو را له کرده و به شکل خمیر دربیاورید. خمیر را به مدت ۲۰ دقیقه زیر چشمتان نگه دارید. سپس آن را بشویید.

گلاب

تک فارس

با گلاب پوست زیر چشمتان را تر کنید. منتظر بمانید گلاب خشک شود و روی پوستتان باقی بماند. این کار را دو بار در روز انجام دهید.

سفیده تخم مرغ

مقداری سفیده تخم‌مرغ را بردارید و زیر چشمتان بمالید. وقتی پوستتان شروع به کشیده شدن کرد، آن را بشویید. سفیده تخم‌مرغ باعث سفت شدن پوست می‌شود؛ بنابراین به مدت طولانی آن را روی پوستتان نگه ندارید. پوست زیر چشم ظریف است، سفیده ‌تخم‌مرغ ممکن است باعث کشیده شدن بیش از حد پوست و شل شدن پوست و ایجاد پف چشم شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر