تک فارس

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

تک فارس
پزشکی سلامتی

با گرسنگی شبانه هنگام رژیم چه کنیم

image با گرسنگی شبانه هنگام رژیم چه کنیم

۱. کازئین مصرف کنید

کازئین، یک ماده‌ی ایده آل برای مصرف در زمان غروب است، چرا که به آرامی هضم می‌شود، و باعث خواهد شد تا بدنتان وقتی خواب هستید، به آرامی از آمینو اسیدها تغذیه کند. حالا که اینطور است، چرا یک بستنی یا پودینگ کازئین برای خودتان نسازید؟

به سادگی، مقداری آب را به ۱ تا ۲ اسکوپ پودر کازئین بیفزایید، و آنقدر هم بزنید تا چسبناک شود. برای اینکه خوشمزه تر شود، می‌توانید کمی ماست یونانی بدون چربی هم به آن بیفزایید. حالا کافیست تا چند ساعتی آنرا در یخچال یا فریزر قرار دهید.

حالا یک دسر کازئین دارید که خوراک عضلات شماست، و در هر وعده اش ۲۰ تا ۴۰ گرم کازئین دارد.

۲. با ژله دوپینگ کنید

تکفارس آی آر

یک روش دیگر برای استفاده از کازئین، این است که آنرا با ژله میکس کنید. خیلی راحت چند اسکوپ کازئین یا حتی پودر وی را به مخلوط ژله‌تان اضافه کرده و طبق دستورالعمل ژله، آنرا آماده کنید.

حتی اگر بخواهید، می‌توانید یک قدم پیش رفته و کمی پودر BCAA نیز به آن اضافه کنید تا وقتی در خواب ناز هستید، عضلاتتان بزرگ و بزرگتر شوند.

تناسب‌ها را باید با میزان مصرف خودتان مقایسه کنید تا به درجه‌ی غلظت درخور خودتان برسید. بهرحال توقع می‌رود تا در هر وعده از چنین ژله ای، ۱۵ تا ۲۵ گرم پروتئین به بدنتان برسد.

۳. به فیبر بچسبید

احتمالا می‌دانید که مواد غذایی دیر هضم برای متعادل نگه داشتن قند خون و دور نگه داشتن شما از هوس کردن چقدر مفیدند. فیبرهای حل شدنی، کاملا برای این قضیه ایده آلند، چرا که خالی شدن شکمتان را به تاخیر می‌اندازند و باعث می‌شوند تا بیشتر، و به مدت طولانی‌تر احساس سیری کنید.

www.takfars.ir

پس چرا کاری نکنید تا این اتفاق، هنگامی که خواب هستید جریان بگیرد؟

منابع غذایی خوبی بعنوان میان وعده، مانند سیب، گلابی، نان جو، بذر کتان، کرفس، و هویج بخورید. اما سعی کنید با زیاده روی در شکر، شیرین کننده‌ها، و تزئینات چرب مانند خامه یا پنیر، خرابش نکنید. تمرکزتان را بر روی هدفی که بخاطرش چنین چیزهایی می‌خورید بگذارید، یعنی هضم آرام در طول شب.

هشدار مهم: موارد توصیه شده درمانی در این نوشته صرفا برای مشکلات ساده می باشد، در صورت داشتن مشکل پزشکی جدی یا هر نوع حساسیت، لطفا قبل از هر اقدامی حتما به پزشک مراجعه کنید.

  1. خواب راحت شبانه میخواهید این کارها را انجام دهید
  2. بهترین راه برای کاهش خروپف شبانه چیست
  3. چطور در طول مدت رژیم برای لاغر شدن به آن عمل کنیم
  4. خطرات تکان دهنده خواب بیشتر از ۸ ساعت در شبانه روز
  5. درمان بیخوابی شبانه با فشار دادن نقاط خاصی از بدن
معنی جفت شدن ساعت و دقیقه در زمان های مختلف چیست

مطالب محبوب

محصولات جدید

محصولات معتبر قیمت ۱۰۹۰۰۰ تومان

رینگ لایت سلفی موبایل

محصولات معتبر قیمت ۷۹۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل MG2

محصولات معتبر قیمت ۲۹۰۰۰ تومان

کیف رولی لوازم آرایش Roll N Go

محصولات معتبر قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

کیف پول و موبایل میلانو

مطالب پربازدید