تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

کیف های نایلونی (Longchamp Bag)

image این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

کسانی که فکر میکنند نایلون جنس شیک و زیبایی محسوب می شود، متأسفانه سخت در اشتباه‌اند. شاید این بقچه های بزرگ و مقاوم، هرچیزی که در طول روز نیاز داشته باشید را در خود جای دهند، اما ظاهر جذابی ندارند. گول ظاهر رنگارنگ آنها را نخورید و به فکر مدل های چرمی یا پارچه ای دیگر باشید.

لباس های پشت بلند (High-Low Hems)

این لباس ها در ابتدا جذابیت خود را داشتند، اما دیگر دوران آنها به سر رسیده است. حداقل ۵ مدل از این نوع لباس ها در هر بوتیک و فروشگاهی یافت می شود. پیراهن های کوتاه و غیررسمی (Cocktail Dress) یا پیراهن های بلند و رسمی (Maxi Dress) گزینه های مناسب به شمار می روند، چیزی میان این دو انتخاب جالبی نخواهد بود.

تکفارس آی آر

چندین دستبند بافت رنگی (Friendship Bracelets)

image این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

استفاده از اکسسوری ها به ظاهر شما کمک خواهد کرد، اما نه دستبندهایی که مناسب دوران نوجوانی هستند. بهتر است از مدل های بهتر و زیباتری استفاده کنید که با سن و سال شما همخوانی داشته باشند. ساعت یا دستبند های چرمی و سگک دار را جایگزین این رنگین کمان ها کنید.

کفش های قایقی (Sperry Shoes)

شاید خانم های زیادی از این کفش ها خوششان بیاید، اما حقیقت این است که ظاهر شما را به کلی نابود میکنند. از ابتدا این کفش های قایقی مخصوص آقایان بودند. بهتر است این کفش ها را برای آقایان ماهیگیر کنار لنگرگاه بگذارید. البته در صورتی که دوست دارید ظاهر پسرانه داشته باشید، ایرادی ندارد.

www.takfars.ir

پیراهن های بانداژی (Bandage Dresses)

این پیراهن ها به گونه ای به پوشش اصلی مهمانی های دوستانه تبدیل شده اند. با پوشیدن آنها شاید تناسب اندام خود را به رخ بکشید، اما در واقع مثل این است که بانداژ داخل جعبه کمک های اولیه را به دور خود پیچیده باشید.

شلوارهای ورزشی با نوشته های چاپی (Sweat Pants)

خیلی از دخترها هنوز هم به دوران کودکی خود وابسته هستند. به شلوارهای فسفری که کلمه یا جمله های جالبی روی آنها چاپ شده بود. اما دیگر آن زمان گذشته و بهتر است کمی ظاهر خود را به روز نگه داریم.

سوییشرت و هودی های پشمی (Fleece Jackets)

image این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

زمانه به گونه ای رقم خورده که هر نوع لباسی را می توان پوشید. هر لباس و سبکی را انتخاب کنید، بلافاصله پس از پوشیدن این نوع سوییشرت، به یکی از شلخته ترین استایل ها تبدیل می شود. گزینه های بسیار بهتری همچون ژاکت های جین، چرمی و یا کت های پشمی وجود دارند. این لباس ها را برای ورزش صبحگاهی نگه دارید و از پوشیدن آنها به عنوان لباس روزمره، حتی در سرد ترین روزهای سال پرهیز کنید.

کفش ورزشی های لژدار (Sneaker Wedges)

image این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

از ترکیب کفش ورزشی و کفش لژدار خودداری کنید. مگر اینکه قصد دویدن و مسابقه دادن در یک مهمانی به خصوص یا کافی شاپ را داشته باشید. شاید موقع پوشیدن این کفش ها احساس میکنید شبیه خواننده های معروف شده اید، ولی تنها ظاهری عجیب به خود می گیرید.

تک فارس

اگر این لیست شما را آزرده خاطر کرد و لباس هایی که شاید بارها پوشیده اید را شامل می شد، تنها دلیل نوشتن این مقاله ظاهر به روز و منحصربه فرد شما است. البته هرکسی سلیقه و نظر شخصی خود را دارد. ظاهر و سبک زیبا و به روز، همانی است که با پوشیدن آن احساس راحتی و خوشایند دارید.

بوت های اسکیمویی (UGGs)

image این لباس های زنانه که از مد افتاده و زشت هستند نپوشید

سابقه این بوت ها به استرالیا و نیوزیلند بازمی گردد. این پوشش اسکیمویی از دو بخش ساخته شده است. سطح داخلی آنها پشم گوسفند و سطح بیرونی آن چرم مصنوعی است. در صورتی که این هیولاهای منقرض را بپوشید، ظاهری شیک و به روز نخواهید داشت. این ایده در سال ۲۰۰۶ مطرح شد و همچنان به همان ناپختگی ۱۰ سال پیش است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر